معرفی بازی PUBG (Player Unknown Battle Ground)

انجام بازی‌های آنلاین این روزها طرفداران خاص خودش را پیدا کرده و سبب شده است افراد و گروه های مختلف با وجود این بازی‌ها سرگرم شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انجام بازی های آنلاین این روزها طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است و سبب شده تا افراد و گروه های مختلف با وجود این بازی ها سرگرم شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد برای سرگرمی شما بازی های مختلف موجود در بازار را معرفی نماید و امروز به سراغ معرفی بازی PUBG رفته است، پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی PUBG (Player Unknown Battle Ground)

همه چیز درباره بازی PUBG (Player Unknown Battle Ground)

اگر می خواهید با دوستانتان آنلاین بازی کند و از طرفی از بازی‌های استراتژی یا حتی سری call of duty خسته شدید و یک بازی پر هیجان و اکشن طلب میکنید بهتر است سراغ (Player Unknown Battle Ground) pubg بروید.

این بازی در سبک battle royal است و شما همراه با نود و نه نفر در یک نقشه فرود می‌آیید و برای پیروز شدن فقط باید زنده بمانید! اشتباه نکنید، این بازی در سبک تلاش برای بقا نیست چرا که اگر کشته شوید باید دوباره به یک سرور دیگر متصل شوید و این جذابیت بازی را بیشتر می‌کند.

گرافیک بازی نسبتا خوب است و جزئیات خوب طراحی شده اند، این بازی دارای حالت‌های تک نفره، دو نفره و چهار نفره است و شما می‌توانید با دوستانتان گروه تشکیل دهید و دیگران را از بین ببرید. این بازی از همان ابتدا که معرفی شد بعضی بازخورد‌های منفی همراه خود داشت، اما با انتشار آن با اینکه محتوایی کم ارائه می‌داد.

معرفی بازی PUBG (Player Unknown Battle Ground)

ولی برای بازیکنان بسیار جذاب بود بطوری این بازی به یکی از پر طرفدارترین بازی آنلاین تبدیل شد و خیلی‌ها را معتاد خود کرد. پابجی از همان ابتدا شما را به چالش می‌کشد، بازی بدون هیچ آموزش مشخصی، مستقیما شما را در رقابت با ۹۹ بازیکن دیگر قرار می‌دهد و بدون کوچکترین رحمی، مرگ و شکست بازیکن را اعلام می‌کند.


دانلود کنید: پرطرفدارترین بازی ماشین‌سواری رکوردی در گوشی های هوشمند 


اولین بار که وارد بازی می‌شوید، به ناگاه شاهد کم شدن جان‌تان خواهید بود، زیرا از قضا دایره‌ای قرار دارد که همه بازیکنان باید به داخل آن بروند و دریغا که شما از آن آگاه نبوده‌اید. دفعه دوم نقشه را بررسی می‌کنید و این‌بار به سرعت خودتان را قبل از به پایان رسیدن زمان به دایره می‌رسانید، اما از دور صدای غرش تیری را می‌شنوید و نوشته معروف «Better Luck Next Time» را مشاهده می‌کنید! اما دفعه سوم می‌دانید که تنها دویدن در فضای باز برای رسیدن به دایره مهم نیست و این داشتن تجهیزات مناسب برای رویارویی با دشمنان است که اهمیت زیادی دارد.

این بار دیگر خانه‌ها را می‌گردید و به صدای قدم‌های دشمنان توجه می‌کنید، از میان درختان رد می‌شوید و با شنیدن کوچک‌ترین صدایی روی زمین می‌خوابید و اطراف‌تان را بررسی می‌کند. بازیکنان پابجی مانند بازی که ایرادات فراوانی دارد، به مرور مشکلات‌شان را متوجه می‌شوند و سعی می‌کنند تا این مشکلات را رفع کنند.

معرفی بازی PUBG (Player Unknown Battle Ground)

البته بازی تغییرات مهمی نسبت به نسخه Early Access دارد. هرچند حالت‌های مختلف تک نفره، دونفره و اسکوئاد هنوز هم در بازی حضور دارند، اما سازندگان با حذف قابلیت تغییر دوربین از اول شخص به سوم شخص در جریان بازی، به بازیکنان اجازه داده‌اند تا قبل از آغاز نبرد، دید دوربین مورد نظر خود را مشخص کنند.


بیشتر بدانید: معرفی بازی Footy Golf؛ گلف فوتبالی 


این تغییر به ویژه با توجه به محدودیت‌های دید اول شخص، رقابت‌ها را منصفانه‌تر کرده است و بازیکنان راحت‌تر می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند. با توجه به نقشه عظیم بازی و محدوده‌ی کوچک دایره ها، خودرو و موتورسیکلت‌ها نقش مهمی را برای رسیدن به نقاط مختلف بازی ایفا می‌کنند. هر یک از خودرو‌ها صدای منحصر به فردی دارند که همین موضوع کمک می‌کند تا از نوع خودرویی که در حال نزدیک شدن است آگاه شوید و واکنش مناسبی را نسبت به آن نشان دهید. وجود این چنین نکات ریز در ساخته‌ی استودیوی بلوهول باعث شده تا با وجود ایرادات بسیار زیادی که در بازی با آن‌ها روبرو می‌شوید، همچنان بازی را ادامه دهید.

معرفی بازی PUBG (Player Unknown Battle Ground)

بازی Playerunknown’s Battlegrounds را می‌توانیم پیشرو در بازی‌های بتل‌رویال معرفی کنیم و در نتیجه این بازی در نقش محصولی که مفهوم جدیدی را وارد صنعت بازی‌های ویدیویی کرده است و از قضا این مفهموم را گسترش داده است، باید تحسین شود.

شاید اگر یک سال دیگر بازی‌ای دقیقا با مشکلاتی مشابه پابجی عرضه شود، با تندترین انتقاد‌ها روبرو شود، اما با توجه به پیشرو بودن این بازی باید گفت که بسیاری از مشکلات آن قابل چشم‌پوشی است. زیرا توسعه‌دهندگان به مرور باید به گسترش سبک بتل‌رویال بپردازند، مشکلات آن را رفع کنند و در نهایت به محصولی کامل و با کمترین ایراد برسند.


بیشتر بخوانید: بازی‌های محبوب پلی‌استیشن با قیمت کمتر به فروش می‌رسند +تصاویر 


به همین دلیل بازی پابجی را نخستین محصول موفق در سبک بتل رویال می‌دانم و تنها در انتظار رفع این مشکلات توسط سازندگان هستم. این بازی فقط برای xbox one و pc و موبایل (اندروید و آی او اس) قابل دسترس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۴ دی ۱۳۹۷
بازی بسیار بسیار شگفت انگیزی هست
آخرین اخبار