نجات معجزه‌آسای پسربچه از میان شعله‌های آتش + فیلم

در یکی از شهرهای آمریکا، پسربچه‌ای که به همراه خانواده‌اش، دچار یک سانحه هوایی شد اما توانست جان سالم به‌در برد.

شعله‌های آتش حرف جان پسر نوجوان نشد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حادثه‌ای شگفت‌انگیز پسر نوجوانی خود را از میان تکه‌های غرق در آتش هواپیما سقوط کرده خلاص کرده و نجات می‌یابد. پدر و مادر این نوجوان در این حادثه جان خود را از دست می‌دهند.

هواپیمای کوچک و تک‌موتوره در نزدیکی فرودگاه دیترویت در ایالات متحده ناگهان دچار نقص‌ فنی شده و در میان درختان نزدیک به یک منطقه مسکونی سقوط می‌کند. خلبان این هواپیما لحظاتی قبل از سقوط مشکل در قسمت سوخت‌رسانی و دنده‌های فرود هواپیما را گزارش کرده بود. این هواپیما دارای سه مسافر با نام‌های گرگ و جولی بوآز و پسر 17 ساله‌شان بود. درست لحظاتی پس از سقوط هواپیما یعنی زمانی که لاشه‌های هواپیما به شدت در حال سوختن هستند، شاهدان عینی با اتفاق باور‌نکردنی روبه‌رو می‌شوند.

بر طبق گزارشات اعلام شده جرج بوآز پدر، پسر نوجوان کمتر از یک هفته قبل از حادثه هواپیما مذکور را خریداری کرده بود. جرج بوآز خلبانی با تجربه و سابقه‌ای طولانی بود. او در 10 سال گذشته هیچ‌گونه حادثه هوایی در پرونده خود نداشت. دانی بوآز پسر عموی جرج به رسانه‌های محلی گفت: جرج به همراه همسر و پسرش برای تماشای مسابقه والیبال دخترشان رفته بودند. دانی در ادامه افزود: قبل از پرواز از جرج پرسیدم، آیا این آخرین پرواز اوست؟ جرج پاسخ داد: نه! باید در مورد این موضوع فکر کنم.

اداره هواپیمایی فدرال ایالات‌متحده همچنان در حال تحقیق در مورد علت بروز حادثه و بررسی جعبه سیاه و دیگر شواهد موجود است.

در ادامه فیلم لحظه وقوع این حادثه را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

گفتگو با پزشک جراحی که دنا تمام خانواده‌اش را از او گرفت

خلبان خوش‌شانس از مرگ حتمی گریخت +فیلم

انتهای پیام/

پسر خوش‌شانس به طرز باورنکردنی از حادثه سقوط هواپیما جان سالم بدر برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار