۷۸ درصد مطالبات کشاورزان کلزاکار مازندرانی پرداخت شد / خرید ۵۶ هزار و ۴۵۲ تن گندم از کشاورزان

تاکنون ۷۸ درصد از مطالبات کشاورزان کلزاکار مازندرانی به ۶۶۴ میلیارد ریال از سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشورگفت: در سال زراعی جاری تاکنون ۳۱ هزار و ۴۱۳ تن کلزا به ارزش ۸۵۱ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال از ۲۰ مرکز خرید تضمینی دانه‌های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی  از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

وی افزود: شهرستان‌های بهشهر، میاندرود و نکا به ترتیب با ۲۵، ۲۰ و ۱۷ درصد بیشترین خرید کلزا را در مازندران انجام شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲کشورگفت: تاکنون ۲۰۱ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران مازندران از سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

سید محمد جعفری افزود: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم در سالجاری، تاکنون ۵۶ هزار و ۴۵۲ تن گندم به ارزش ۷۴۷ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال از کشاورزان گندمکارمازندران خریداری شد.

وی گفت: شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه به ترتیب با ۳۴ و ۲۱ درصد تحویل گندم به مراکز خرید بیشترین تحویل گندم را در استان دارا هستند.

جعفری تاکید کرد: گندمکارانی که در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲کشور افزود: در سالجاری خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد.

انتهای پیام /ر

خریدبیش از  ۸۷ هزار تن کلزا و گندم از کشاورزان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار