کی روش آتش اختلاف با برانکو را روشن کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برانکو ایوانکوویج را عامل صعود نکردن ملی پوشان ایران به دور حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ معرفی کرد.

کی روش آتش اختلاف با برانکو  را روشن کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالیم که توانستیم بعد از بازی شب گذشته مقابل تیم ملی فوتبال پرتغال در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ راحت بخوابیم، چون افتخار آفرینی کرده بودیم. مطمئنا از این به بعد باید اجازه بدهیم بازیکنان صحبت کنند. چون آن‌ها قهرمانان واقعی هستند. مربی نیستم که باخت و حذف شدن را دوست داشته باشم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

کی روش درباره حاشیه‌های پیش از اعزام تیم ملی و اختلافش با برانکو تصریح کرد: الان باید چشم در چشم با افرادی صحبت کنم که به آماده سازی تیم ملی لطمه زدند. جزئیاتی که اینچ به اینچ در آمادگی برای بازی‌های اول، دوم و سوم ما در جام جهانی تاثیر فراوانی داشت. جزئیاتی که با لغو شدن اردوی ما در دبی به تیم ملی ایران ضربه زد. مستقیما با آقای برانکو و افرادی که به او کمک کردند تا آماده سازی تیم ملی با مشکل مواجه شود، صحبت می‌کنم.

وی ادامه داد: بعد از آن اختلافات «درگیری لفظی کی روش و برانکو»، دیگر هیچ وقت وضعیت مثل قبل نشد. با کار‌ها و لطمه‌هایی که آقای برانکو پرفسورگونه فضا را سمپاشی کردند. سرمربی پرسپولیس، مهدی طارمی و رامین رضاییان را فراموش کرد. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به من گفت: اگر بخواهیم برنامه آماده سازی را برای تیم ملی پیاده سازی کنیم عده‌ای ما را با سنگ می‌زنند.

سرمربی تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: آقای برانکو؛ شما برنامه آماده سازی تیم ملی را بایکوت کردید. چون پشت پرسپولیس و قدرت این تیم پنهان شده‌اید. آقای برانکو؛ شما اوکراینی‌ها را به پرسپولیس آوردید. من هرگز برادر و پسرم را در کادر فنی مشغول به کار نکردم. همان موقعی که شما مشغول تجارت بودید من به احداث و تجهیز مرکز "PEC "سرگرم بودم.

کی روش درباره وضعیت ملی پوشان پس از حذف از جام جهانی گفت:روحیه و حال بازیکنان از دیروز کمی بهتر است. اعتقاد دارم تمام بازیکنان، بدون جداسازی از لیگ خارجی و داخلی که باعث تفرقه می‌شود، عالی بودند و باید از آن‌ها تشکر کنیم.

او در مورد وضعیت قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد:برای تمدید قرارداد آماده هستم. آماده‌ام که به توافقاتم پایبند باشم. اما این را قبول نمی‌کنم که مهدی تاج به ما بگوید، چون آقای برانکو مخالف برنامه آماده سازی تیم ملی هست و هواداران پرسپولیس به من سنگ بزنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش برانکو به اظهارات کی روش

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره برانکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۶ تير ۱۳۹۷
ای کاش برانکو اجازه نمیداد طارمی به جام جهانی بره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۱۶ ۰۶ تير ۱۳۹۷
برانکو واقعا پرفسوره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۳ ۰۶ تير ۱۳۹۷
لابد برانکو به سردار و طارمی گفته توپ را بزن بیرون.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۵۰ ۰۶ تير ۱۳۹۷
چطور است كه جناب برانكو دليل عدم نتيجه گيري پرسپوليس در باشكاههاي اسيا را به عدم حضور دو جلسه اي سه چهار بازيكنش در تمرينات عنوان ميكند؟
Iran (Islamic Republic of)
همیشه سرخ
۲۳:۲۱ ۰۵ تير ۱۳۹۷
همیشه بعد از شادی مردم از فوتبال بلافاصله جنگ و دعوا شروع میشه . آقای کیروش تموم کن این کینه توزی رو
آخرین اخبار