رئیس جهاد دانشگاهی استان ایلام مطرح کرد؛

اجرای طرح نوین توسعه مشاغل خانگی در ایلام

آیت‌الله محمد نقی لطفی گفت: طرح نوین توسعه مشاغل خانگی با هدف تکمیل زنجیره مصرف از تولید تا مصرف و به‌منظور تعادل بخشی به توزیع تسهیلات اشتغال‌زایی در استان ایلام اجرا می‌شود.

اجرای طرح نوين توسعه مشاغل خانگي در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;آیت‌الله محمد نقی لطفی رئیس جهاد دانشگاهی استان ایلام در نشست اعضای ستاد راهبردی توسعه مشاغل خانگی، گفت: بهره‌گیری از مدیریت و تفکر جهادی در عرصه‌های مختلف یک امر ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی افزود: ما با تفکر جهادی هم در عرصه دفاع مقدس و هم در دستیابی به فناوری هسته‌ای به موفقیت رسیدیم و این مهم باید همواره موردتوجه باشد.

وی اضافه کرد: اگر در عرصه‌هایی مانند اقتصاد جهادی عمل می‌کردیم امروز شاهد مشکلات اقتصادی در کشور نبودیم و می‌توان با تقویت روحیه و مدیریت جهادی می‌توان این مشکلات را حل کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان ایلام گفت:در طرح توسعه خانگی، تولیدکنندگان بدون واسطه و با برند سازی، محصولات خود را در بازار مصرف عرضه می‌کنند که هم برای مصرف‌کننده و هم برای تولیدکننده ازلحاظ اقتصادی مفید خواهد بود.

سید غلامرضا حسینی بابیان اینکه این طرح در استان ایلام با ظرفیت اشتغال ۱۲۰۰ نفر اجرا خواهد شد، ابراز کرد: شناسایی مزیت‌ها و ظرفیت‌های مختلف اشتغال در استان، توانمندسازی و مشاوره صاحبان مشاغل، به‌کارگیری بخش خصوصی و تعاونی، توسعه بازار و شبکه‌سازی صاحبان مشاغل خانگی ازجمله مهم‌ترین مزیت‌های این طرح است.

نورالدین الیاسی، رئیس توسعه کارآفرینی اداره‌ی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام نیز در این نشست، گفت: در سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی مشاغل خانگی به استان ایلام اختصاص‌یافته که ۱۳ میلیارد آن با اشتغال‌زایی ۲ هزار و سیصد نفر جذب‌شده است.

انتهای پیام/اس

طرح نوین توسعه مشاغل خانگی

برچسب ها: اشتغال ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.