قوچان نژاد: هیچ وقت تا این اندازه آماده نبودم/ شادی مردم از همه چیز مهم‌تر است

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچ وقت در عمرم به اندازه جام جهانی ۲۰۱۸ آماده نبودم.

قوچان نژاد: هیچ وقت در عمرم تا این اندازه آماده نبودم/ شادی مردم از همه چیز مهم تر استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره استقبال مردم از ملی پوشان فوتبال ایران در زمان بازگشت آن‌ها از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: مردم حق شادی دارند و چرا نباید از این عملکردی که ما داشتیم، خوشحال باشند. هدفمان شاد کردن مردم بود و همین که آن‌ها ساعت ۴ صبح برای استقبال از ما به فرودگاه آمدند، نشان می‌دهد شاد هستند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره اینکه آیا بازیکنان تیم ملی در طول برگزاری بازی‌ها از جو داخل ایران اطلاع داشتند یا خیر، بیان کرد:از طریق فضای مجازی می‌دانستیم چه جوی در ایران وجود دارد و همین که توانستیم مردم کشورمان را خوشحال کنیم، از همه چیز مهم‌تر است. در ۲ ماه اخیر برای کسب موفقیت هر روز تمرین و کار کردیم و از مردم هم به دلیل حمایت شان قدردانی می‌کنیم.

قوچان نژاد درمورد اینکه آیا از بازی نکردن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ناراحت است یا خیر، گفت: بیش از بازی نکردن خودم از صعود نکردن تیم ملی ناراحت هستم چرا که شانس خوبی برای صعود داشتیم و می‌توانستیم از گروهمان به مرحله یک هشتم نهایی برویم. درمورد نیمکت نشینی ام هم باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او درباره دلیل نیمکت نشینی اش اظهار داشت: من مشکلی نداشتم و هیچ وقت در عمرم تا این اندازه آماده نبودم.

بیشتر بخوانید:

امیری:خوشحالم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم

چشمی:حق‌مان صعود بود/ همه موافق تمدید قرارداد کی‌روش هستند

بیرانوند: تیم‌های اروپایی آرزو می‌کنند با ایران همگروه نشوند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره شادی بیش از اندازه نیمکت نشینان تیم ملی در زمان به ثمر رسیدن گل گفت: تیم خوب همین است. تیم ملی برای همه اهمیت دارد و مانند باشگاه نیست که مسائل فردی هم در آن مهم باشد. برای موفقیت، تمام بازیکنان حتی نیمکت نشینان باید سخت جنگیده و تلاش کنند. تمام تمرکزمان روی فوتبال بود و خوشبختانه عملکرد خوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشتیم.

قوچان نژاد درمورد اینکه آیا شانس صعود تیم ملی با برگزاری بازی‌های دوستانه پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه افزایش نمی‌یافت، گفت: در حال حاضر مطرح کردن این حرف سخت است. مهم اینست که سعی مان را برای صعود به کار گرفتیم، اما این اتفاق نیفتاد. الان اکنون هم مهم اینست که سربلند به ایران بازگردیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات رضا قوچان نژاد پس از بازگشت تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
masoud
۰۰:۳۵ ۰۷ تير ۱۳۹۷
آیا اگر قوچان نژاد در بیست دقیقه آخر بازی ایران پرتقغال بجای یکی از خستگان مشخص به میدان می آمد ممکن بود تیم کشور کیروش از صعود محروم شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار