اجرای ۹۸ طرح عمرانی درمناطق محروم شیراز

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (ع) شیراز از اجرای ۹۸ طرح عمرانی درمناطق محروم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه‌الله (ع) شیراز گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی ۹۸ طرح عمرانی از سوی ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز در مناطق محروم و کم برخوردار اجرایی شده است.

وی افزود: ساخت، مرمت، بازسازی منازل محرومان، اماکن مذهبی، خانه عالم، کتابخانه، سالن ورزشی و نیز کارگاه خود اشتغالی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌هایی است که در سال گذشته احداث و امسال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ دوستدار از راه‌اندازی کارگاه اشتغال تابستان امسال در شیراز خبرداد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این مجموعه تولیدی و خود اشتغالی زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جویای‌کار در شیراز فراهم می‌شود.

به گفته وی، ازسوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه بقیه‌الله (ع) شیراز ۲۶ فقره تسهیلات خود اشتغالی درقالب کارگاه‌های کوچک زودبازده اعطا شده است.

فرمانده سپاه بقیه‌الله (ع) شیراز تصریح کرد: راه‌اندازی ۸ کارگاه هنری زود بازده با اشتغالزایی ۳۰ نفردرخانه‌ای که ازسوی یکی از خیران واگذار شده شامل کارگاه‌های نگارگری، چوب، خیاطی، پیکرتراشی، نهالستان، عروسک‌سازی، گوهرتراشی و چرم از سوی بسیج سازندگی ناحیه بقیه‌الله (ع) شیراز اجرا شده است.

سرهنگ دوستدار اظهار داشت: از ۲۲ گروه جهادی سال گذشته ۱۰ گروه و امسال ۱۲ گروه برای ارائه خدمات محرومیت زدایی به مناطق محروم اعزام و با برنامه‌ریزی انجام شده ازاین پس هرگروه به مدت ۳ تا ۵ سال در محل تعیین شده استقرار می‌یابند.
انتهای پیام/ر

راه‌اندازی کارگاه اشتغال در شیراز

برچسب ها: سپاه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار