افزایش 38 درصدی کمک های مردمی به نیازمندان و مددجویان استان اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های مردمی به نیازمندان و مدجویان در استان 38 درصد افزایش یافته است.

صفر توحیدی ،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال خیرین استان اردبیل بیش از 80 میلیارد ریال به مددجویان و اقشار محروم و نیازمند در سطح استان اردبیل کمک و مساعدت کرده‌اند.

وی از افزایش 38 درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان و مدجویان در استان خبر داد و گفت: این امر بیانگر افزایش اعتماد و وثوق مردمی به کمیته امداد بوده که می‌تواند زمینه‌ساز تلاش هر چه بیشتر برای رفع محرومیت و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از نیازسنجی برای ارائه کمک‌های مردمی به نیازمندان خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این سیستم تمامی نیازها و مسائل خانوارهای تحت حمایت اولویت‌بندی شده و بر این اساس تلاش می‌شود تا نسبت به رفع نیازمندی‌های آنها اقدام شود.

توحیدی با اشاره به کمک‌های خیرین در حوزه‌های مختلف به اقشار محروم و کم‌برخوردار تصریح کرد: طرح‌های محسنین و اکرام ایتام از جمله طرح‌های موفق کمیته امداد بوده که در قالب این طرح خیرین استان در سه ماهه نخست امسال بیش از 17 میلیارد ریال به افراد هدف در این طرح مساعدت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 54 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال مردم استان اردبیل 10 میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده‌اند، اظهار کرد: برای تامین مسکن مددجویان و افراد محروم و نیازمند در سطح استان نیز خیرین اردبیلی 500 میلیارد ریال در این مدت کمک کرده‌اند تا بتوانیم سرپناهی امن و مطمئن برای آنها ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ ع

کمک خیرین به مددجویان کمیته امداد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار