اعزام نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور به رقابت‌های قهرمانی آسیا در جاکارتا /معرفی برترین‌های دوچرخه سواری قهرمانی کشور در مازندران

مسابقات دوچرخه سواری استقامت قهرمانی کشور در شهرستان‌های میاندورود و نکا پایان رسید و نفرات برتر به رقابت‌های قهرمانی آسیا در جاکارتا اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیداحمد میری رئیس هیئت دوچرخه سواری مازندران با اشاره به سطح بالای مسابقات و استقبال ورزشکاران سراسر کشور گفت: ۸۰ ورزشکار از ۳۰ استان در دو رده سنی امید و بزرگسالان مطابق با استاندارد‌های فدراسیون جهانی در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور که در شهرستان‌های میاندورود و نکا برگزار شد، شرکت کردند.

وی با بیان اینکه دوچرخه سواران مسابقات خود را از اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله شهرستان میاندورود شروع کردند، افزود: ورزشکاران در ادامه مسیر خود اتوبان میاندورود - نکا را رکاب زده و رقابت آن‌ها در بازگشت به میاندورود در روستای کیاپی به پایان رسید.

رئیس هیئت دوچرخه سواری مازندران  از اعزام نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی آسیا در جاکارتا با نظر فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

میری گفت: در پایان روز نخست این دوره از رقابت‌ها سعیدصفر زاده از آذربایجان شرقی، حمید بیک خورمیزی از یزد و رضا حسینی از استان مرکزی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی افزود: روز نخست دوچرخه سواری قهرمانی کشور در بخش استقامت جاده‌ای به مسافت ۱۶۰ کیلومتر برگزار شد و رکابزنان این مسافت را داخل شهرستان نکا، کمربندی فرودگاه این شهرستان و ارتفاعات کیاپی رکاب زدند.

وی گفت: این رقابت ۲ روزه با حضور ۸۰ دوچرخه سوار از ۳۰ استان کشور در شهرستان نکا در حال برگزاری بوده و روز دوم رقابت‌ها نیز فردا شنبه ۹ تیر در بخش تایم تریل انفرادی به مسافت ۳۸ کیلومتر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در مازندران

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار