جام جهانی ۲۰۱۸؛

عربشاهی: جام جهانی روسیه جام شگفتی هاست

کارشناس فوتبال گفت: معتقدم جام جهانی امسال  جام شگفتی‌ها لقب می‌گیرد  و تیم‌های قدرتمند برزیل، انگلیس و اسپانیا از پیش برنده نیستند.

عربشاهی: جام جهانی روسیه جام شگفتی هاستضیا عربشاهی در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ارزیابی اش از مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: معتقدم جام جهانی امسال  جام شگفتی ها لقب می گیرد  و تیم های قدرتمند برزیل، انگلیس و اسپانیا از پیش برنده نیستند و همان طور که دیدیم آلمان قهرمان دوره گذشته با شکست برابر کره جنوبی از گردونه این رقابتها کنار رفت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

برخی از تیم ها از لحاظ اسمی قدرتمند هستند 

او ادامه داد: اسپانیا، برزیل و چند تیم دیگر از لحاظ اسمی قدرتمند هستند و در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی روسیه دیدیم که این تیم ها در برخی از بازی ها با مشکل مواجه شدند و این نشان دهنده این است که فاصله تیم ها به هم نزدیک شده است و به راحتی نمی توانیم برنده یک دیدار را پیش بینی کنیم. به طور مثال کی روش تاکنیک خوبی برای تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب کرد و شخصیت تیمی به بازیکنان داده بود و تیم ملی هدف اولیه اش گل نخوردن و بعد از آن استفاده از ضدحملات برای گل زدن بود. 

تیم ملی ایران شگفتی ساز مرحله گروهی جام جهانی روسیه شد 

عربشاهی درباره اینکه پدیده های مرحله گروهی جام جهانی روسیه چه تیم هایی بودند، گفت: به نظرم تیم ملی ایران توانست شگفتی ساز این رقابتها شود و فوتبال ایران را به کشورهای اروپایی نشان بدهد و نگرش تیم های صاحب نام نسبت به فوتبال ما تغییر یافته است. کی روش زحمات زیادی برای فوتبال ما کشیده است و باید این مربی را حفظ کنیم تا در جام ملتهای آسیا هم به موفقیت دست یابیم. 

حذف آلمان زنگ خطری برای تیم های صاحب نام فوتبال بود 

کارشناس فوتبال درباره حذف تیم ملی آلمان در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه گفت: همانطور که گفتم جام جهانی امسال جام شگفتی هاست و حذف آلمان زنگ خطری برای تیم های صاحب نام فوتبال شد تا بدانند که تیم ها فاصله چندانی با هم ندارند و شرایط روحی و روانی بالا باعث برتری آنها برابر تیم های دیگر شده است.  زمانی که وحید امیری به پیکه لایی زد این موضوع نشان دهنده قدرت تاکنیکی بازیکن ماست که ترسی از حریف خود ندارد و اگر بازیکنان ما خودباوری داشتند به طور حتم می توانستند اسپانیا و پرتغال را شکست بدهند. 

او ادامه داد: تیم ملی آلمان نسبت به 4 سال پیش ضعیف تر شده  و برخی از بازیکنان این تیم فوتبالشان تمام شده است و باید جای خود را به جوانان بدهند تا آلمان به روزهای اوج خود بازگردد. اگر تیم ملی فوتبال کشورمان یک سوم ساختار و امکانات  آلمان را داشت به طور حتم می توانست به مرحله بعد جام جهانی روسیه صعود کند اما ما هنوز در بخش پایه ها ضعیف هستیم. 

صعود ژاپن به مرحله بعدی جام جهانی مایه افتخار قاره آسیاست 

عربشاهی درباره صعود ژاپن به مرحله بعد جام جهانی روسیه اظهار کرد: به هر حال گروهی که ژاپن قرار داشت نسبت به گروه ایران ضعیف تر بود و این تیم به راحتی توانست به مرحله بعد جام جهانی صعود کند. اگر تیم ملی کشورمان در گروه دیگری بود به طور حتم به مرحله بعد این رقابتها راه پیدا می کرد.  همچنین تیم ملی عربستان ضعیف ترین تیم  حاضر در جام جهانی بود که با همه  هزینه ایی که کرد نتوانست نتایج خوبی در این رقابتها کسب کند. همچنین حضور ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی مایه افتخار قاره آسیا است. 

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه چه تیمی جایش در میان تیم های صعود کننده به مرحله بعدی جام جهانی خالی است، گفت: به نظرم اگر شانس همراه تیم ملی فوتبال کشورمان بود این تیم می توانست یکی از تیم های صعود کننده به دور بعد باشد. 

برزیل و بلژیک شایستگی حضور در فینال جام جهانی روسیه را دارند 

او درباره مدعبان قهرمانی در جام جهانی روسیه گفت: اگر تیم های ملی برزیل و بلژیک در مراحل بعدی به هم نخورند در آن صورت آنها شایستگی حضور در فینال جام جهانی روسیه را دارند.

عربشاهی در پایان خاطر نشان کرد: از بازیکنان تیم ملی تشکر و قدرانی می کنم که با جان و دل در جام جهانی روسیه  بازی کردند و نشان دادند که با غیرت و تعصب ایرانی می توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. 

بیشتر بخوانیم: 

شرفی: فاصله تیم‌ها در جام جهانی روسیه به هم نزدیک‌تر شده است

ایران در صدر بهترین خط دفاعی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

انتهای پیام/ 

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار