به کارگردانی هنرمند جوان نیشابوری

نمایش "عمو هاشم" در نیشابور به روی صحنه رفت

مسئول دبیرخانه شورای نظارت بر نمایش اداره ارشاد نیشابور گفت: نمایش عمو هاشم به کارگردانی علیرضا منفردی در نیشابور به روی صحنه رفت.

به گزارش سرويس استانهاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، غلامرضا سلامتی اظهار داشت: هنرمندان با ذوق و خوش‌قریحه تئاتر نیشابور تاکنون با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی توانسته‌اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه کنند که در عرصه اجتماعی درخشش داشته است.
وی بیان داشت: در همین زمینه نمایش عمو هاشم توسط گروه تئاتر شادیاخ تولید شد و در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.
وی گفت: نمایش عمو هاشم توسط داود فتحعلی‌‌بیگی نوشته شده و علیرضا منفردی هنرمند جوان تئاتر نیشابور کارگردانی کرده است.
سلامتی اظهار داشت: در این نمایش بازیگران صاحب‌نام نیشابوری هم‌چون مسعود عزیزآبادی، شیما عارف ثانی، علیرضا منفردی، جلال گداخته، مجتبی توکلی، مازیار محمودی و امیرمحمد اخلاقی به ایفای نقش پرداخته‌اند و حمید پنجه‌باشی، سجاد صاحبی، سینا متقی، سعید لطف‌آبادی و خدیجه عمارلو در مقام منشی صحنه، نور، صدا، گریم و پوستر همکاری دارند.
سلامتی به داستان این نمایش اشاره کرد و گفت: هاشم تعزیه‌خوانی است که در تعزیه شبیه پوش اشقیاست اما در نگاه برخی مردم شبیه‌خوان اولیاء ارج و قرب بیشتری دارد که مشکلاتی را برای این تعزیه‌خوان به وجود می‌آورد.
وی تصریح کرد: نمایش عمو هاشم در محل تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم هنرمندان و مردم فرهنگ و هنردوست نیشابوری به روی صحنه رفت./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.