سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ضایعه نخاعی برای «مهدی فخیم زاده» فعلا مطرح نیست/ اولویت اصلی رفع لخته‌های مغزی

خالدی گفت: ضایعه نخاعی برای مهدی فخیم زاده مطرح نبوده و اولویت اصلی رفع لخته‌های خون در مغز است.

ضایعه نخاعی برای مهدی فخیم زاده فعلا مطرح نیست/ اولویت اصلی رفع لخته های مغزیمجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به آخرین وضعیت جسمی مهدی فخیم‌زاده کارگردان مطرح سینمای ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: وزارت بهداشت به طور ویژه پیگیر وضع سلامتی مهدی فخیم زاده است.

وی ادامه داد: وضع جسمانی آقای فخیم زاده از زمانی که به بیمارستان تهران منتقل شده‌اند، بهتر شده است و امیدواریم نهایتا تا پایان امروز نتیجه‌ بررسی‌های پزشکان اعلام و روند درمانی برای ادامه مسیر انتخاب شود.

خالدی گفت: ممکن است پس از بررسی پزشکان، برای ادامه روند درمان، دارو درمانی یا جراحی را انتخاب کنند اما اکنون دارو درمانی انجام می‌شود.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به افزایش سطح هوشیاری مهدی فخیم‌زاده گفت: سطح هوشیاری این کارگردان سینما افزایش پیدا کرده است و آقای فخیم زاده تقریبا هوشیار هستند اما احتمالا با توجه به ضایعه موجود تا فردا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری باشند.

وی با بیان اینکه فعلا ضایعه نخاعی برای مهدی فخیم زاده مطرح نیست، گفت: اولویت اصلی ضربه به سر و لخته‌های دیده شده در سی‌تی اسکن مغزی است که امیدواریم این لخته‌ها با دارو برطرف شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت جسمی مهدی فخیم زاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.