در مراسم بیستمین سال تاسیس رادیو ورزش مطرح شد؛

شاه‌آبادی: رادیو ورزش به تعاملات سیاسی ورود نکرده است/ پورمحمدی: من خودم را رادیویی می‌دانم

معاون صدا گفت:رادیو ورزش هیچ‌گاه به تعاملات سیاسی و ناهنجاری‌ها ورود نکرده است بلکه نقش مثبت داشته که این تاثیر برای رادیو ورزش افتخار است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا میرحسینی مدیر رادیو ورزش در مراسم آغاز بیستمین سال فعالیت رادیو ورزش که امروز (شنبه) برگزار شد با بیان اینکه ۱۹سال از تاسیس شبکه رادیو ورزش می گذرد، اظهار کرد: در حال حاضر در اوج آمادگی فصل جدیدی را آغاز خواهد کرد و به سهم خودم از مدیران گذشته رادیو ورزش تشکر می کنم.

وی افزود: نوزده سال شاهد تلاش همکاران و تلاشگران در حوزه فنی و تولید، تهیه کنندگان و گویندگان بودیم که رشد و نمو این شبکه شده است.

میرحسینی با بیان اینکه فصل جدید را آغاز خواهیم کرد، ادامه داد: به قول ورزشکاران دوران بدنسازی ، آزمون و خطا پشت سر گذاشته شده است و فصل جدید شاهد رویکرد متفاوت محتوایی و ساختاری با جریان سازی در عرصه ورزش خواهیم بود.

میرحسینی:برنامه های خوبی برای حوزه ورزش بانوان داریم

وی بیان کرد: در رویکرد جدید به منظور توسعه ورزش از فصل پاییز  برنامه های مختلفی در حوزه ورزش بانوان، حوزه سلامت و ورزش همگانی خواهیم داشت و به زودی شاهد شبکه تعاملی با مشارکت بیشتر مردم خواهیم بود.

همچنین عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش گفت: اتفاقات خوبی را بعد از تاسیس رادیو ورزش شاهد بودیم و این شبکه خلاء اطلاع رسانی در حوزه ورزش را جبران کرد، به گونه ای که می توان از این شبکه به نام جبران زیان جامعه ورزش یاد کرد.

وی با بیان اینکه فضای رسانه تغییر کرده است و امروز این رسانه آنقدر گسترده شده که کار کردن در این فضا ظرافت خاص خود را می خواهد، ادامه داد: باید شرایط تعامل رسانه با مردم را فراهم کنیم تا بتوانیم حرف مردم را به خوبی منعکس کنیم.

علی اصغر پورمحمدی قائم مقام سیما ضمن تبریک آغاز بیست سالگی فعالیت رادیو ورزش بیان کرد: من خودم را رادیویی به حساب می آورم؛ از زمستان ۶۲ وارد رادیو شدم ما کرمانی ها آدم های خونگرم و محافظه کاری هستیم و در آن سال ها با همه جدیدی ها و قدیمی ها خوب بودیم.

قائم مقام سیما با تاکید بر اینکه همیشه رادیو مظلوم و گمنام و مهجور بود و همچنان است، ادامه داد:شاه آبادی دوست دارد رادیو را مطرح کند و این خیلی خوب است که با وجود رسانه های جدید، رادیو امیدوار است مانند روزهای ۶۲ و ۶۳ پرشنونده باشد.

پورمحمدی گفت: آقای میرحسینی را من به  آقای شاه آبادی معرفی نکردم و آشنایی آنها را نمی دانم که چگونه و کجا بوده است.

وی با بیان اینکه  آقای میرحسینی مدیر توانایی است، گفت: من با آقای میر حسینی هم دانشگاهی بودم و او قرار بود مدیر شبکه ورزش شود اما نمی دانم چطور به رادیو آمد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش پیام صوتی را برای این مراسم ارسال کرد که پیام ایشان اینگونه بود: «امروز ورزش به عنوان پدیده قدرتمند اجتماعی نقش مهمی را ایفا می کند و موجب وحدت و انسجام ملت ها وغرور ملت ها می شود، هفته گذشته شاهد نتایج آبرومند در ورزش بودیم که امیدوارم با نقش آفرینی و وحدت آفرینی بیشتر شاهد این پیروزی های غرور آفرین باشیم».

حمید شاه‌آبادی معاون صدا گفت: امیدوارم این مراسم برای ما به منزله توجه به اقدامات گذشته و نگاه بلندمدت به آینده در رادیو ورزش باشد. از همه کسانی که در طول این ۲۰ سال پرچم رادیو ورزش را برافراشتند، تشکر می‌کنم چراکه رادیو ورزش توانسته به عنوان عضو خانواده ورزش در کنار مخاطبان حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: رادیو باید در راستای توسعه ورزش همگانی به کمک متولیان حوزه ورزش بیاید و امیدوارم از مرز اینکه فقط گزارش بدهیم و برنامه تولید کنیم عبور کرده‌ و  باید بتوانیم در مخاطبان انگیزه ورزش را ارتقاء دهیم.

معاون صدا عنوان کرد: رادیو ورزش هیچ‌گاه به تعاملات سیاسی و ناهنجاری‌ها ورود نکرده است بلکه نقش مثبت هم داشته و این تاثیر برای رادیو ورزش یک افتخار است.

لازم به ذکر است؛ علی اصغر پورمحمدی قائم مقام سیما ،صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران ،غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه ورزش و جمعی از گویندگان و گزارشگران شبکه ورزش در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار