داوید سیلوا: در بازی با روسیه باید مالک توپ باشیم

ستاره تیم ملی اسپانیا در آستانه دیدار با روسیه گفت تیم ملی کشورش با سبک متفاوتی در این بازی به میدان خواهد رفت.

داوید سیلوا: در بازی با روسیه باید مالک توپ باشیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های اسپانیا و روسیه فردا (یکشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 از ساعت 18:30 در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف هم خواهند رفت.
داوید سیلوا، بازیکن تیم ملی اسپانیا، گفت اسپانیا باید در مسابقه مقابل روسیه توپ را کنترل کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه دراینجا (جام جهانی ۲۰۱۸)دنبال کنید.

سیلوا در کنفرانس مطبوعاتی درپاسخ به این پرسش که آیا سبک بازی تیم اسپانیا تغییر خواهد کرد یا نه؟ ،گفت: ما باید مالک توپ باشیم، بله،در هر بازی باید با شیوه متفاوت به میدان برویم، زیرا تیم ها با هم متفاوت هستند. فلسفه ما به ما اجازه می دهد که در این بازی پیروزی را به دست آوریم. »

هافبک تیم ملی اسپانیا درباره انتقادات از این تیم گفت: "ما قبلا درباره انتقادها صحبت کرده ایم، من آن را می شنوم، اما من حرفه ای هستم و سعی می کنم روی فوتبال تمرکز کنم، گاهی اوقات مستحق انتقاد نیستیم، گاهی اوقات سزاوار انتقادیم، اما من به آن عادت دارم ، سعی می کنم با بازی خود به انتقادات پاسخ بدهم."

سیلوا حاضر نشد در باره اختلافات درون تیمی در آستانه ججام جهانی 2018 صحبت کند و گفت: "من نمی توانم به شما بگویم در رختکن درباره چه چیزی بحث می کنیم، ما در میان خودمان بحث می کنیم، ما دشمنانی داریم، و در جام جهانی هر حریفی می خواهد چیز دیگری بداند. ما باید هر بازی را پیش از ورود به میدان ارزیابی کنیم. درخشش در هر مسابقه غیرممکن است، اما شما باید هر کاری که ممکن است، انجام دهید. »

بیشتر بخوانید:

فرانسه - آرژانتین، تقابل یازده بازیکن با یک فوق ستاره

تعداد اخطار‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص شد

امیدواری انگلیسی ها به تکرار تاریخ


انتهای پیام/


اظهارات سیلوا قبل از بازی با روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار