دیدار مخفیانه مشاور امنیت ملی آمریکا و محافظه‌کاران انگلیس

بنا به اعلام روزنامه تلگراف، جان بولتون هفته گذشته نشستی مخفیانه با برخی از اعضای حزب حاکم در انگلیس، در لندن داشته است.

دیدار مخفیانه مشاور امنیت ملی آمریکا و محافظه‌کاران انگلیسبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنا به اعلام رسانه‌های محلی جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، هفته‌ گذشته نشستی مخفیانه با اعضای گروه تحقیقاتی از قانونگذاران محافظه‌کار در لندن داشته است.

روزنامه ساندی تلگراف روز شنبه گزارش داد نشست مشاور امنیت ملی آمریکا و برخی اعضای حزب محافظه‌کار انگلیس بیش از یک ساعت به طول انجامید. بولتون در این نشست ضمن تاکید بر حمایت رئیس جمهور آمریکا از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برکسیت)، نسبت به دستیابی به توافقی دو جانبه دو سال پس از خروج انگلیس از این اتحادیه  ابراز امیدواری کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از روزنامه ساندی تلگراف گزارش داد بولتون طی دیدار خود از انگلیس دیداری نیز با مارک سدویل، همتای انگلیسی خود داشته است اما هنوز اطلاعی از جزئیات دیدار مشاوران امنیت ملی آمریکا و انگلیس در دست نیست.

در 23 ژوئن سال 2016  انگلیس در یک همه پرسی رای به خروج از اتحادیه اروپا داد. در ماه مارس ترزا می، نخست وزیر انگلیس به طور رسمی و با اشاره به ماده 50 پیمان لیسبون اعلام کرد روند خروج این کشور از اتحادیه اروپا را آغاز می‌کند. مذاکرات بر سر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا میان مقامات لندن و اتحادیه اروپا سال گذشته آغاز شد و قرار است تا ماه مارس سال 2019 به پایان برسد.

انتهای پیام/

دیدار مخفیانه بولتون و محافظه‌کاران انگلیس

برچسب ها: آمریکا ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار