جام جهانی ۲۰۱۸؛

شباهت‌های جالب ام باپه و پله در جام جهانی

کیلیان ام باپه بازیکن تیم ملی فرانسه با گلزنی خود در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ باری دیگر یادآور درخشش پله برزیلی در سال ۱۹۵۸ شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از سایت «گل » ، کیلیان ام باپه فوق ستاره 19 ساله تیم ملی فوتبال  فرانسه روز گذشته در بازی تیم ملی اش باستارگان آرژانتینی توانست درخشش فراوانی را از خود نشان داده و برای باری دیگر یادآور درخشش پله برزیلی در سال 1958 باشد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

این بازیکن توانست برابر تیمی همانند آرژانتین که دارای ستارگان فراوانی از جمله لیونل مسی ،هیگواین و یا حتی دیماریا و دیبالا است 2 گل بسیار زیبا به ثمر برساند  و با تغییر نتیجه برای تیمش یک پیروزی شیرین را برای فرانسوی ها رقم بزند.

بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال و تحلیل گران دنیای فوتبال اعتقاد دارند که این بازیکن به نوعی یادآور پله در جام جهانی 1958 است.اسطوره برزیلی توانست در بازی مقابل فرانسه در نیمه نهایی هتریک کرده و سبب شود تا تیمش با نتیجه 5 بر 2 پیروز میدان شود.همچنین توانست در بازی فینال نیز بار دیگر هتریک کند و سوئد را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد تا اینبار او تنها ستاره میدان باشد.همین درخشش های پله در ادامه سبب شد تا بازیکن جوانی همچون کیلیان ام باپه سال ها بعد این درخشش را برای دوم انجام دهد.

فرانسه  در این دوره از جام جهانی روسیه 2018 امیدوار است تا به همراه این بازیکن به درخشش مشابهی با تیم ملی برزیل در سال 1958 دست یابد و در مقابل تیم ملی اروگوئه پیروز میدان باشد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو به رکورد شواینی رسید

پوگبا: مسی بهترین بازیکن سیاره ما است

کاوانی بهترین بازیکن دیدار اروگوئه و پرتغال انتخاب شد

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

ام باپه راه پله دنبال کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار