جام جهانی ۲۰۱۸؛

رکورد جالب اروگوئه ای‌ها / چهار پیروزی پس از ۸۸ سال

تیم ملی فوتبال اروگوئه بعد از 88 سال موفق به کسب چهار پیروزی پیاپی در جام جهانی روسیه شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال اروگوئه که در جام جهانی 1930 با پیروزی بر آرژانتین قهرمان جهان شد و توانست رکورد 4 برد پیاپی را برای خود به ثبت برساند اکنون بعد از گذشت 88سال در جام جهانی روسیه موفق به تکرار رکورد چهار برد پیاپی خود شده است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

اروگوئه در جام جهانی 1930 پرو را 1-0 ،یوگوسلاوی را 6-0 ،رومانی را 4-0 و آرژانتین را 4-2 شکست داد و توانست با چهار برد پیاپی قهرمان جهان شود.

اکنون در جام جهانی روسیه تاکنون با برد عربستان (1-0)،مصر(1-0)،روسیه (3_0) وپرتغال (2-1) توانسته است بعد از 88 سال چهار برد پیاپی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است تیم ملی اروگوئه تاکنون در دوازده دوره جام جهانی حضور داشته‌است که دو عنوان قهرمانی در سال‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۵۰ و سه عنوان چهارمی در جام‌های جهانی ۱۹۵۴، ۱۹۷۰ و ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را کسب کرده است، که  اولین دوره جام جهانی به میزبانی این کشور برگزار شده است ودر سال ۲۰۱۰ موفق شد پس از ۴۰ سال به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی راه یابد. 

تیم ملی اوروگوئه در کوپا ۲۰۱۱ با حذف آرژانتین میزبان و غلبه بر پاراگوئه در دیدار فینال، موفق شد کوپا آمریکای ۲۰۱۱ را فتح کند.

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

تکرار رکورد چهار برد پیاپی برلی اروگوئه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار