بهرمندی بیش از ۵ هزار دانش آموز از برنامه‌های طرح اوقات فراغت کمیته امداد استان

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: امسال پنج هزار و ۳۰۰ دانش آموز در برنامه‌های طرح اوقات فراغت تابستان این نهاد شرکت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور ۶۰۰ دانش آموز تحت حمایت در کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های دائم، چهارهزار و ۲۰۰ نفر کانون‌های موقت و ۵۰۰ نفر با معرفی این نهاد به سایر دستگاه‌های مربوطه عنوان کرد: امسال پنج هزار و ۳۰۰ دانش آموز در برنامه‌های طرح اوقات فراغت تابستان این نهاد شرکت می‌کنند.

سیدمحمدعلی حسینی افزود: با توجه به ضرورت تربیت دینی نوجوانان و تقویت روحیه دینی، ایمانی و انقلابی دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام اسلامی در نظر است کلاس‌های اوقات فراغت از تابستان سال جاری به مدت دو ماه برای دانش آموزان تحت حمایت برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این طرح از ابتدای تیرماه شروع شده است، افزود: برنامه‌های متنوعی با ارتباط و تعامل با دستگاه‌ها، نهاد‌ها و گروه‌های فرهنگی این استان بر مبنای فرصت‌ها و اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت برنامه‌ریزی شده است.

حسینی با اشاره به اهداف برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان مددجو در بخش‌های مختلف مانند کامپیوتر، علمی، هنری، ورزشی و قرآن کریم، ادامه داد: ایجاد نظام اعتقادی، اخلاقی و فکری منسجم در زمینه تعالیم اسلامی و انقلابی، ایجاد روحیه امید، نشاط و بالندگی در دانش آموزان، تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش و تقویت مهارت‌های ذهنی و رفتاری متناسب با سن آن‌ها از جمله رویکرد‌های این طرح است.

انتهای پیام/گ

کلاس های اوقات فراغت در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار