در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تصویربرداری «پدر» با بازگشت بیژن امکانیان از سرگرفته می‌شود/ افزایش ۱۰ دقیقه‌ای زمان پخش

حامد عنقا تهیه کننده سریال پدر گفت: قرار بود سریال در قسمت های 35 دقیقه ای پخش شود اما این زمان به 45 دقیقه افزایش یافته است.

تصویربرداری «پدر» با بازگشت بیژن امکانیان از سرگرفته می‌شود/ افزایش ۱۰ دقیقه‌ای زمان پخشحامد عنقا تهیه کننده سریال پدر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ارتباط با آخرین مراحل تولید سریال پدر گفت:به دلیل پخش در ماه مبارک رمضان گروه روزی 16 الی 17 ساعت کار می کرد تا بتوانیم سریال را تا پایان ماه مبارک به اتمام برسانیم اما با تغییر به وجود آمده در پخش سریال، تصویربرداری به روال عادی برگشت و کار بیش از آنچه پیش بینی کرده بودیم به طول انجامید.

وی بیان کرد: به دلیل تغییر در برنامه،هماهنگی کار با عوامل فیلم و بازیگران سخت شد، به طور مثال  بیژن امکانیان برنامه سفر داشت و امکان تغییر برنامه هم برای او نبود، به همین دلیل چند سکانس پایانی از بازی وی باقی مانده است که با بازگشت از سفر تصویربرداری انجام خواهد شد .

تهیه کننده سریال پدر تصریح کرد: تصویر برداری سریال پدر تقریبا به اتمام رسیده است اما هنوز سریال از نظر فنی کارهای زیادی دارد زیرا در ماه مبارک رمضان و با توجه به کنداکتور شبکه دو قرار بود سریال  در قسمت های 35 دقیقه ای پخش شود اما در حال حاضر این زمان به 45 دقیقه افزایش یافته است که موجب شده تا زمان بندی فیلم دچار تغییر شود.

تهیه کننده سریال پدر در مورد قصه سریال اظهار کرد: سریال پدر در نگاه اول شاید درون مایه غم انگیزی داشته باشد اما یک رهایی و امید در آن جریان دارد که معرفتی در آن نهفته است.

وی افزود: قصه عشقی که در این کار وجود دارد فکر می کنم باید زودتر از اینها ارائه میشد و کاراکتر پدری هم که در این سریال معرفی می کنیم ای کاش چند سال قبل تر به آن پرداخته بودم.

عنقا در ارتباط با جابه جایی سریال ها در تلویزیون افزود: سریال بچه مهندس از تولیدات شبکه پنج بود اما در ماه مبارک رمضان از شبکه دو پخش شد چرا که براساس شنیده ها شبکه پنج دیگر قرار نیست باکس سریال داشته باشد و سریال «سر دلبران» نیز که تولید سازمان اوج بود اساسا شبکه مشخصی برای پخش نداشت.

وی درباره همکاری با بهرنگ توفیقی کارگردان سریال نیز گفت: ما پیش از این در سریال «انقلاب زیبا» در ترکیب کارگردان و نویسنده همکاری داشتیم و فارق از این ها رابطه دوستانه نزدیکی نیز با هم داریم. سریال پدر علی رغم اینکه با تمام کارهای من و توفیقی متفاوت است، یک کار جدید در مجموعه های نمایشی به حساب می آید که انشاالله تجربه خوبی از کار در بیاید.

وی همچنین در پایان عنوان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته سریال پدر به زودی از شبکه دو پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است؛سریال پدر با بازی مهدی سلطانی،لعیا زنگنه،بیژن امکانیان،پوریا پورسرخ، مسعود فروتن، سینا مهراد، ریحانه پارسا و به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای شبکه دو ساخته شده است.

انتهای پیام /

آخرین جزئیات از پخش سریال «پدر»

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار