جام جهانی 2018 روسیه؛

هازارد: حذف تیم های رونالدو و مسی به نفع ما است

ادن هازارد در نشست خبری پیش از بازی با ژاپن آخرین شرایط تیمش را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از مارکا، ادن هازارد در کنفرانس خبری پیش از بازی بلژیک و ژاپن در مورد حذف تیم های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در جام جهانی 2018 روسیه گفت: این مسئله هم می تواند برای ما خوب است و هم تاسف آور، چرا که زمانی که عاشق فوتبال باشید، بی شک دوست دارید بهترین بازیکنان جهان را از نزدیک ببینید. هر چند که زمانی که خودتان در رقابت حضور داشته باشید، دوست دارید آنها نیز حذف شوند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره اینکه با وجود داشتن بازیکنان بزرگ اما آنها هنوز قهرمانی بزرگی به دست نیاورده اند،گفت: به نظرم الان وقت قهرمانی ما است. این نسل بازیکنانی که ما در اختیار داریم یا حالا باید بدرخشد یا که هیچ وقت. معتقدم تیم ما بهتر از رقابت های 2014 و 2016 بهتر است. زیرا ما باتجربه تر شده ایم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

هازارد درباره صعود ژاپن به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه به دلیل دریافت کارت زرد کمتر هم تصریح کرد: این یک بازی در جام جهانی 2018 روسیه است و هیچوقت از قبل نمی توانید پیش بینی کنید که چه اتفاق و نتیجه ای در آن می افتد. آنها بازیکنانی دارند که در تیم های بزرگ اروپایی بازی کرده یا می کنند. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا در این تورنمنت با پیروزی به مراحل بالاتر صعود کنیم.

انتهای پیام/

صحبت های هازارد در نشست خبری پیش از بازی با ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار