رسیدن به توسعه پایدار در گرو مدیریت جهادی است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رسیدن به توسعه پایدار در هر جامعه‌ای در گرو مدیریت جهادی است بنابراین مسئولان این نوع مدیریت را سر لوحه کار خودشان قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان سید دانیال محبی اظهار داشت: خشکسالی این منطقه موجب شده تا مشکلات معیشتی بر مردم غلبه کند و مقابله با این بحران تلاش همه جانبه را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان از نظر شاخص‌های توسعه‌ای فاصله قابل توجهی با دیگر استان‌ها دارد، افزود: باید در شرایط فعلی بدنبال توسعه متوازن و همه جانبه بود.

علیرضا نورا سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: ۳۸ مصوبه برای توسعه منطقه سیستان به وزیر کشور پیشنهاد داده ایم که با آن‌ها موافقت شده و بزودی با سفر مسئولان به استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

محمدعلی پیری فرماندار هیرمند نیز در این نشست، تسهیل در تردد مرزنشینان به آن سوی دیوار امنیتی و صدور مجوز انتقال دام دامداران سیستان و بلوچستان به سایر استان‌ها را خواستار شد و گفت: تنها استان کشور هستیم که دامداران اجازه انتقال دام‌های خود به سایر استان‌ها را ندارند.

در این نشست جمعی از معتمدان منطقه سیستان بر پیگیری حق آبه هیرمند از افغانستان و همچنین مدیریت مصرف آب در منطقه تاکید کردند.

رونق تجارت با استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی، بکارگیری نیرو‌های متخصص و تحصیل کرده بومی، فراهم کردن شرایط مناسب برای خروج دام زنده سبک به خارج از استان و همچنین خرید دام از دامداران از دیگر درخواست‌های مردم منطقه بود.

انتهای پیام/گ

مدیریت جهادی سرلوحه کار مدیران در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: استانداری ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار