دانش‌آموزان کردستانی به یادمان‌های دفاع مقدس اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانش‌آموزی کردستان از اعزام ۱۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان به یادمان‌های دفاع مقدس در سال ۹۷ خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مؤمنی، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان با اعلام این خبرگفت:امسال برابر سهمیه سال گذشته اعزام ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان استان به یادمان‌های دفاع مقدس پیش‌بینی‌شده است که از این تعداد ۹ هزار نفر به مشهد شهدای غرب و شمال غرب و ۳ هزار نفر نیز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
وی با تشکر از تعامل و همکاری مجموعه آموزش‌وپرورش و سپاه در برگزاری این برنامه فرهنگی گفت: هم‌زمان با برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی برنامه فرهنگی فصل رویش در شهرستان مریوان و برنامه مجاهدت‌های خاموش در پادگان وحدت سنندج برای حضور دانش آموزان شرکت‌کننده در اردو‌های راهیان نور پیش‌بینی‌شده است.
مؤمنی با اشاره به اردو‌های جهادی هفت روزه و طرح هجرت سه در سال ۹۷ افزود: در مجموع یک هزار و ۶۱۰ نفر برای طرح هجرت سه دانش‌آموزان پیش‌بینی‌شده است و دانش آموزان شرکت‌کننده در این طرح ۱۰ روز در فعالیت‌هایی از قبیل: بهسازی، زیباسازی و آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید مشارکت کرده و بابت آن دهان شیرینه دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه ۳۶۰ نفر نیز برای برگزاری اردو‌های جهادی ۷ روزه پیش‌بینی‌شده است، بیان کرد: در حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی استان گروه‌های جهادی تشکیل و در این برنامه شرکت می‌کنند.
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان در پایان از برگزاری دوره تربیت روایان اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی در سطح استان خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های استان برنامه توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین است که در یک دوره ۵ روز شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/م

حضور یک هزار و ۶۱۰ نفراز دانش آموزان کردستانی در طرح هجرت سه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.