حقوق بشر آمریکایی/حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقدامات ضد حقوق بشری در دولت ترامپ شفاف‌تر شده است/آمریکا برای بدست آوردن ثروت در حق بشریت جنایت می‌کند

زیر پا گذاشتن حقوق بشر از سوی کاخ سفید برای کسب منافع/ آشکار شدن چهره ضدبشری آمریکا با تصمیمات ترامپعضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: اقدامات ضد حقوق بشری در آمریکا همواره وجود داشته، ولی در دولت دونالد ترامپ شفاف‌تر شده است.

سید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا، اظهار کرد: ایالات متحده از ابتدای تأسیسش‌ تاکنون همواره عملکردی ضد حقوق بشری و تئوری استعمار‌گری را در پیش داشته و در دولت‌های مختلف روش‌های اجرایی آن متفاوت بوده است.

وی تصریح کرد: مقامات آمریکایی همواره با شیوه‌های بسیار حرفه‌ای و با استفاده از رسانه‌های زیادی که در اختیار دارد سعی کرده چهره واقعی ایالات متحده را پنهان کنند، این در حالی است که همه ملت‌ها به چهره واقعی و ضد حقوق‌بشری این کشور پی برده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم ادامه داد: کاخ سفید برای بدست آوردن منافع حداکثری از کشورها و بدست آوردن ثروت‌های آنان بزرگترین جنایت‌ها را در حق بشریت انجام داده که می‌توان به جنایت این کشور در جنگ جهانی، جنگ افغانستان، جنگ سوریه و دیگر جنگ‌هایی که به راه انداخته بود‌، اشاره کرد.

حسینی با بیان اینکه دولت‌های آمریکایی همواره تلاش کرده‌اند تا جنایت‌های ضد بشری خود را توجیه کنند، افزود: اقدامات ضد حقوق بشری در آمریکا همواره وجود داشته ولی در دولت دونالد ترامپ‌ این اقدامات به طور شفاف‌تری در حال اجراست، لذا وی با اقداماتی چون سیاست " تحمل صفر" تنها چهره واقعی آمریکا را به نمایش گذاشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم بیان کرد: اگر چهره واقعی کاخ سفید پیش از این برای ملت‌ها آشکار می‌شد، شرایط به نفع جامعه بشری بود، چرا که بسیاری از افراد متأسفانه با همین تبلیغات اغوا‌ کننده فریب سیاست‌های ضد بشری آمریکا را می‌خورند.

وی اظهار کرد: ماهیت کشور آمریکا تمامیت خواهی، انحصار طلبی و چپاول ثروت ملت‌هاست که امروزه برای همه این موضوع روشن شده است.

حسینی با اشاره به سیاست "تحمل صفر" ترامپ‌ نسبت به مهاجران، تصریح کرد: این سیاست یکی از بدترین جنایت‌های ضد بشری از سوی ایالات متحده است که کودکان را از والدین جدا کرده و رفتار وحشیانه‌ای با مهاجران داشته‌ و این همان چهره واقعی آمریکاست‌ که امروزه توسط ترامپ‌ کاملا آشکار شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم خاطرنشان کرد: جامعه بین‌الملل باید به خود بیاید و در مقابل این وحشی‌گری و جنایات ضد بشری آمریکایی‌ها نسبت به جامعه بشریت بایستد و ملت‌ها هم باید آگاه باشند و هرچه زودتر در برابر این دولت تروریسم و جنایتکار موضع گیری قدرتمندی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار