استاندارسیستان وبلوچستان :

مبارزه با پدیده قاچاق نیازمند انگیزه قوی و انسجام همه جانبه است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با پدیده قاچاق نیازمند انگیزه قوی و انسجام همه جانبه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی استانداری استاندار سیستان و بلوچستان ؛سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان  در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی ویژه در این امر گفت: لازم است کارگروه تخصصی ویژه ذیل همین کمیسیون و با عضویت اعضایی که تأثیر مستقیم دارند؛ تشکیل شود تا بدون جانبداری و با برنامه ریزی همه لایه‌ها و سطوح کار را بررسی و کارشناسی و به یک راهبرد عملیاتی مستمر برسد.

محبی اظهارداشت: مبارزه با پدیده قاچاق نیازمند انگیزه قوی و انسجام همه جانبه است لذا بایستی راهبرد منجسم با مشارکت همه دستگاه‌های اثرگذار اتخاذ شود تا ضمن حمایت از تولید داخلی؛ مبادله اقلام را به صورت نظام‌مند و ساماندهی شده در دستور کار قرار دهد.

استاندار با تأکید بر اینکه ساماندهی واردات دام از مبادی ورودی استان یک ضرورت است؛ خاطرنشان کرد: نظام مندی و قانون مندی لازمه امر واردات دام به کشور است لذا در بخش ساماندهی واردات دام بایستی تیمی متشکل از دستگاه‌های متناظر انتخاب شوند که از لحاظ سلامت کاری و برنامه ریزی نسبت به دیگران بهتر باشند.

محبی با اشاره به قاچاق سوخت گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و تنگنا‌های معیشتی مرزنشینان هدف از اختصاص سهمیه سوخت ارتقاء وضعیت معیشتی بخشی از افراد جامعه است که در تنگنای معیشتی قرار دارند.

نماینده عالی دولت در استان ایجاد نظام هوشمند و یکپارچه برای بهره مندی همه مرزنشینان و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی را امری ضروری دانست و افزود: ما مسئولان باید برای عموم مردم نقشی مثبت و اثرگذار داشته باشیم به گونه‌ای که هریک از شهروندان که مستحق‌تر است بیشتر از این مزایا برخوردار شود.

استاندار در پایان تصریح کرد: سوخت برای مردم یک نعمت است باید تلاش کنیم این نعمت به کسانی که استحقاق دارند برسد نه اینکه مزایای آن به کام عده‌ای سوءاستفاده گر باشد.

انتهای پیام/ع

ساماندهی واردات دام از مبادی ورودی استان یک ضرورت است

برچسب ها: قاچاق ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار