اینستاگرام آخرین پست به‌روز شده را به شما اعلام می‌کند +تصویر

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است تا به کاربران آخرین پستی را که از سری قبل در این اپلیکیشن دیده‌اند، بدانند.

اینستاگرام آخرین پست به روز شده را به شما اعلام می‌کند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام به تازگی قابلیتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که آخرین پستی را که از سری قبل در این اپلیکیشن دیده‌اید به شما گزارش می‌دهد. زمانی که شما به طور کامل آپدیت شدید، پیام «You're all caught up» بالای پست آخری که سری قبل در این اپلیکیشن دیده شده، به شما نمایش داده خواهد شد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما شنیده‌ایم که دنبال کردن پست‌های دیده شما برایتان سخت است. با پیام اضافه شده به اینستاگرام، شما فهم بهتری از فیدهای خود خواهید داشت و می‌دانید که عکس یا ویدئویی را از دست نداده باشید. - اینستاگرام

هرچند ما به کارایی این قابلیت جدید در اینستاگرام شک داریم. الگوریتم جدید اینستاگرام مدتی پیش، به حالت غیر زمانی تغییر کرد و با اضافه کردن این قابلیت، شکایت‌ها همچنان از اپلیکیشن این شرکت پابرجا خواهند ماند چرا که کاربران تمایل دارند پست‌های به اشتراک گذاشته شده را بر حسب زمان انتشار ببینند نه اینکه تا آخرین پستی که از سری قبل دیده‌اند، پیش بروند.

اگر اینستاگرام قصد داشت تا ما خط زمانی خود را متوجه شویم، حداقل این آپشن را به کاربران باید می‌داد تا آنان بتوانند خط زمان خود را به علاوه چند پست پیشنهادی، با ترتیب زمانی ببینند.

گفتنی است؛ الگوریتم اینستاگرام برای پست‌هایی که برای کاربران نشان می‌دهد، به این صورت تغییر کرد که پست‌هایی به کاربران در ابتدا نشان داده می‌شوند که کاربر علاقه بیشتری به دیدن آن‌ها دارد تا کاربران مدت زمان بیشتری را در این اپلیکیشن بگذرانند.

اینستاگرام آخرین پست به‌روز شده را به شما اعلام می‌کند +تصویر

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار