کسب درآمد ملانیا ترامپ از فروش عکس‌های خانوادگی خود به یک شرکت آرشیو عکس!

افشای جزئیاتی از اقدام ملانیا ترامپ در فروش حق امتیاز چاپ عکس‌های خانوادگی‌اش به شرکت «گتی ایمیجز» خبرساز شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، به تازگی افشا شده است که ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا در سال گذشته میلادی بین 100 هزار دلار تا 1 میلیون دلار پول از طریق فروش حق امتیاز چاپ عکس‌های خانوادگی اش به شرکت آرشیو عکس «Getty Images»، بدست آورده است.

ان بی سی نیوز نخستین بار این خبر را پس از انجام تحقیقاتی فاش کرد و نوشت: بر اساس قراردادی که ملانیا ترامپ با این شرکت آرشیو عکس امضا کرده بود، تصاویر خانوادگی او با دونالد ترامپ و پسرش بارون فقط باید برای «پوشش خبری مثبت» مورد استفاده قرار می گرفت.

افشای فرم مالی اخیر دونالد ترامپ نشان می‌دهد که در سال 2017، ملانیا ترامپ با دادن 187 عکس خانوادگی خود مربوط به سالهای 2010 تا 2016 به شرکت «Getty Images»، بین 100 هزار دلار تا 1 میلیون دلار پول بدست آورده است. همه این عکسها را یک عکاس بلژیکی به نام «رگی ماهاکس» از آنها گرفته است.

به نوشته ان بی سی نیوز، اینکه افراد مشهور از طریق فروش عکسهای خود به رسانه های خبری و سازمان‌ها، درآمدی کسب کنند، تعجب برانگیز نیست؛ اما اینکه همسر رئیس جمهور آمریکا چنین کاری کند و از این سازمانها بخواهد فقط برای «پوشش خبری مثبت» از این عکسها استفاده کنند، بسیار غیرمعمول است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از این تصاویر در اخبار رسانه های خبری از جمله یاهو نیوز، ان بی سی نیوز، هاستون کرونیکل و دیلی میل استفاده شده است. این درحالی است که این سازمانهای خبری در گفتگو با ان بی سی نیوز اعلام کردند که هیچ اطلاعی از محدودیت استفاده از این عکسهای خانوادگی که فقط باید برای پوشش اخبار مثبت استفاده شوند، نداشته اند. برخی از این رسانه های خبری هم به محض مطلع شدن از این توافق ملانیا با شرکت گتی ایمیجز، این عکسها را از اخبار منتشر شده خود حذف کردند.

گتی ایمیجز در گفتگو با ان بی سی نیوز اعلام کرد که جزئیات توافق با ملانیا ترامپ محرمانه است و نمی تواند اطلاعات بیشتری در این خصوص فاش کند.

افشای جزئیات این اقدام اخیر ملانیا ترامپ نگرانی ها را درباره اینکه خانواده ترامپ در حال سوء استفاده کردن از جایگاه ریاست جمهوری هستند، بیشتر می کند.

انتهای پیام/

کسب درآمد همسر ترامپ از طریق فروش عکس‌های خانوادگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار