مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان خبر داد؛

افزایش فوت شدگان در استخر نسبت به سال گذشته در اصفهان

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت : آمار فوت شدگان ناشی از غرق شدگی تعداد 6 مورد فوتی مرد در استخر کشاورزی بوده است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی سلیمان‌پور  از کاهش آمار متوفیات حوادث ترافیکی در استان اصفهان در دو ماهه اول سال 1397 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: در دو ماهه اول سال 1397، تعداد 154 نفر که در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6.1 درصد کاهش داشته است.

وی در رابطه با فراگیری جنسیتی این تلفات افزود: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی سال جاری در استان، 36 نفر زن و 118 نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در ادامه گفت: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با 85 نفر در جاده‌های برون‌‌شهری بوده است، 58 نفر نیز در مسیرهای درون‌شهری، 2 نفر در جاده‌های روستائی و 9 نفر در سایر موارد گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در مدت فوق 4 هزار و 870 مصدوم حوادث ترافیکی در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه معاینه شدند که از این تعداد هزار و 523 نفر زن و 3 هزار و 347نفر مرد هستند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 13.3 درصد افزایش داشته است.

سلیمان‌پور همچنین از کاهش آمار غرق‌شدگی و برق‌گرفتگی در دو ماهه اول سال 1397 در استان اصفهان خبر داد و مطرح کرد: در دو ماهه اول سال 1397 تعداد 3 نفر فوتی به دلیل برق‌گرفتگی که همگی مرد بودند به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده است، مرگ ناشی از برق‌گرفتگی در سال 1397 نسبت به مدت مشابه سال قبل که 5 نفر مرد بودند، کاهش داشته است.

وی همچنین گفت: در این مدت آمار فوت شدگان ناشی از غرق شدگی  6 مورد فوتی  در استخر کشاورزی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 9 نفر مرد بودند، کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از افزایش آمار معاینات سرپایی پزشکی قانونی استان اصفهان در دو ماهه اول سال 1397 خبر داد و بیان کرد: در دو ماهه اول سال جاری تعداد 20 هزار و 824 نفر در حوزه معاینات سرپائی در اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته است که از این تعداد 6 هزار و 836 نفر زن و 13 هزار و 988 نفر مرد بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل 6.9 درصد افزایش داشته است.

وی در پایان اضافه کرد: اجساد معاینه شده در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه در دو ماهه اول سال جاری 564 مورد شامل 127 زن و 437 مرد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 562 مورد شامل 119 زن و 443 مرد بوده معادل 0.4 درصد افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/م

کاهش آمار متوفیات حوادث ترافیکی در اصفهان

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.