کشف بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان / توقیف ۱۳۶ فروند شناور

فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال طی یک ماه گذشته در مرز‌های آبی هرمزگان خبر داد.

سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده مرزبانی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: مرزبانان طی یک ماه گذشته انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال طی یک ماه گذشته در مرز‌های آبی کشف کردند.

وی افزود: در پی ارتقای امنیت مرز‌ها و برخورد جدی و قانونی با متخلفان اقتصادی، طرح مبارزه باقاچاق کالا و ارز در ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از سواحل و مرز‌های دریایی این استان اجرا شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: در این مدت انواع کالای قاچاق شامل شامل مواد دخانی، مواد خوراکی، انواع نوشیدنی، لوازم خانگی، البسه، لوازم ارایشی وبهداشتی، شکر و چای و هزاران قلم انواع اقلام قاچاق دیگرکشف و ضبط شد.

سرهنگ علی اصغر خرم روی افزود: در مدت  طی یک ماه گذشته هزار و ۳۲۴ کیلوگرم انواع موادمخدر و بیش از ۲۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق هم کشف شد.

وی گفت: ۱۳۶ فروند شناور و ۴۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل و فعال در قاچاق کالا توقیف و ۳۰۳ متهم نیز در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ز


کشف کالای قاچاق در هرمزگان

برچسب ها: مرزبانی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.