پنج انتصاب جدید در سازمان اوقاف/ غلامرضا عادل جایگزین احمد شرفخانی شد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور احکامی جداگانه، پنج معاون جدید خود را در بخش‌های مختلف این سازمان منصوب کرد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه؛ پیش از ظهر امروز سه شنبه ۱۲ تیرماه طی مراسمی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و مهندس عبدالرضا عابد قائم مقام این سازمان و جمعی از مدیران، معاونان، کارکنان و کارشناسان این سازمان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون پبشین فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل به عنوان معاون جدید فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف منصوب و مشغول به کار شد.
 
همچنین در ادامه این مراسم رئیس سازمان اوقاف ضمن اهدای لوح سپاس به حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی حاتمی معاون سابق اوقافی، حقوقی و امور مجلس این سازمان، حجت الاسلام والمسلمین امرالله حسنی نیا را به سمت معاون جدید امور اوقافی، حقوقی وامور مجلس سازمان اوقاف منصوب کرد.

در این مراسم همچنین با قدردانی از تلاش‌های عباسعلی جعفری در سمت معاون پیشین بهره وری اقتصادی، حجت الاسلام محمد مهدی حاتمی به سمت معاون جدید بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه منصوب و مشغول به کار شد و علیرضا ترکی به عنوان مدیر کل جدید فناوری اطلاعات وارتباطات منصوب شد.

همچنین رئیس سازمان اوقاف باصدور حکم دیگری با قدردانی از خدمات وتلاش‌های مجدانه حجت الاسلام حسنی نیا مدیر کل سابق تحقیق، حجت الاسلام احمد شرفخانی را به سمت مشاور رئیس سازمان و مدیر کل جدید تحقیق و حسابرسی سازمان اوقاف منصوب کرد. 
 
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف همچنین ضمن قدردانی از خدمات مدیرکل سابق فناوری اطلاعات، محمد مومنی را به سمت مشاور رئیس سازمان اوقاف در حوزه فناوری اطلاعات منصوب کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار