معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروندگفت : طبیعت ورزش انرژی‌های مثبت را جمع و منتشر می‌کند و قرآن نیز تعابیری در همین خصوص دارد.

سید مرتضی نعمت زاده معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم رونمایی از برنامه راهبردی اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت: روسای هیئت‌های ورزشی   باید پتانسیل و ظرفیت‌های ورزشی را در شهر جمع کنند تا بتوان این ظرفیت را در مسیر پیشرفت به کار گرفت.

وی افزود: ورزش یکی از کانون‌های اصلی انتشار انرژی مثبت است و خوشحالم که می‌توانیم چنین اقدامی را در منطقه آزاد اروند داشته باشیم. ورزش می‌تواند ناامیدی، صلب اعتماد، گسترش ایجاد نفرت، دشمنی و شکاف‌های اجتماعی را از بین برده و سمت و سویی مثبت به آن‌ها دهد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروندگفت: باید تلاش کنیم اصل یادگیری را تا آخرین لحظه عمر استفاده کنیم و تبدیل به خانواده‌های یادگیرنده شویم و این موضوع را تا سطح کل جامعه و سطح بین‌الملل گسترش دهیم.

نعمت زاده افزود: امیدوارم با انرژی مضاعف بتوانیم جایگاه، توانایی و ظرفیت ورزشی که در خرمشهر و آبادان وجود دارد به‌عنوان منشأ انرژی مثبتی برای جامعه خود قرار داده و مانعی برای گسترش آسیب‌های اجتماعی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ د

رونمایی از سند برنامه راهبردی اداره کل ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.