عضو کمیسیون آموزش از حضور وزیر علوم در جلسه عصر امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوالات جمعی از نمایندگان خبر داد.

حضور وزیر علوم در کمیسیون آموزش برای پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگانقاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: در این جلسه سوالات ولی داداشی نماینده مردم آستارا و محمد جواد جمالی نماینده مردم فسا از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مطرح شد.

وی ادامه داد: داداشی از توضیحات وزیر قانع نشد، اما جمالی یک بازه زمانی تعیین کرد و به وزیر برای حل مشکل مد نظرش فرصت داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: در ادامه جلسه طرح الحاق یک ماده واحده به تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزش‌یاران نهضت سواد آموزی تصویب شد.

احمدی لاشکی افزود: امیدواریم با تصویب این طرح در صحن علنی مشکل چند ساله‌ای که نیروهای حق‌التدریس، مربیان پیش‌دبستانی و آموزش یاران نهضت سوادآموزی دارند، حل شود، آنان به استخدام دولت درآیند و به صورت رسمی معلم شوند.

وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که این طرح بار مالی ندارد و از محل حذف حقوق دریافتی حق‌التدریسی‌ها به دست می‌آید، امیدواریم هرچه زودتر تصویب شود تا این افراد تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار