در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران مطرح شد؛

پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌های مشاغل خانگی و روستایی استان تهران

تاکنون تسهیلات بانکی به ٢٢٣١ طرح در مشاغل خانگی و ٩٣ طرح در مشاغل روستایی و عشایری استان تهران پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران امروز (چهارشنبه) به ریاست چالویی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان تهران و با حضور شاکرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیران و نمایندگان ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات اشتغال برگزار شد.

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان تهران؛ پیگیری ویژه اجرای تکالیف دستگاه‌های اجرایی پس از بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال از پایان تیرماه آغاز می‌شود.

آمار پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی استان از محل اعتبار سال ٩٦ تاکنون نشان می‌دهد بانک ملی ٣٣٨ طرح، بانک صادرات ٣٤٢ طرح، رفاه و کارگران ١٣٠٠ طرح، مسکن ٢٥١ طرح را پرداخت کرده اند که در مجموع ٢٢٣١ طرح مشاغل خانگی به مبلغ ١٩٨ هزار و ٨٦٩ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند که ٤١ درصد کل تعهدات پرداختی را شامل می‌شود.

در حوزه اعتبارات مشاغل روستایی و عشایری نیز ٢٦٣ میلیارد تومان اعتبار برای استان تهران در نظر گرفته شده است که بر همین اساس بانک توسعه تعاون ٣٧ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است که تاکنون از ٥٧ طرح معرفی شده، ٣٠ طرح در دست بررسی و ١٩ طرح نیز تسهیلات دریافت کردند.

بانک کشاورزی ١٦ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است که از ٢١٦ طرح معرفی شده، ٦٩ طرح در دست بررسی و تسهیلات ٦٧ طرح نیز پرداخت شده است.

پست بانک نیز٣٧ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل روستایی و عشایری در نظر گرفته است که از ٨١ طرح معرفی شده،٥٢ طرح در دست بررسی و تسهیلات یک طرح نیز پرداخت شده است.

صندوق کارآفرینی ٣٧ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است که از ١١٩ طرح معرفی شده، ٦١ طرح در دست بررسی و تسهیلات ٦ طرح نیز پرداخت شده است.

گفتنی است؛ در مجموع ٤٧٩ طرح برای دریافت تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری در استان تهران معرفی شده‌اند که ٢١٢طرح در دست بررسی و تسهیلات ٩٣ طرح نیز با اعتبار ٨٥ میلیارد تومانی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار