برگزاری دومین نشست هم اندیشی ائمه جمعه شهرستان اشکذر

دومین نشست ائمه جمعه شهرستان اشکذر با حضور ائمه جمعه اشکذر، رستاق و خضرآباد وجمعی از مسئولان به میزبانی دفتر امام جمعه رستاق برگزار شد.

برگزاری دومین نشست هم اندیشی ائمه جمعه شهرستان اشکذر

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ در نشست هم اندیشی ائمه جمعه شهرستان بحث آلایندگی و ساماندهی و روشنایی جاده اشکذر به رستاق و یزد به خضرآباد مهمترین دغدغه‌های ائمه جمعه بود که به آن اشاره و خواستار رسیدگی شدند.

شاه حسینی فرماندار اشکذر در این نشست به اقدامات انجام شده در زمینه آلایندگی واحد‌های صنعتی پرداخت و گفت: به برخی از کشتارگاه‌ها به دلیل عدم رعایت نکات زیست محیطی تذکراتی داده و مقرر شده در صورت عدم برطرف کردن مشکلات خود با دستور دادستان و با همکاری محیط زیست تعطیل شوند.

شاه حسینی در خصوص ساماندهی جاده یزد به خضرآباد و هم چنین آب رسانی به بخش خضرآباد افزود: در چند روز آینده عملیات ساماندهی ۴ کیلومتر از جاده یزد به خضرآباد آغاز خواهد شد و هم چنین تمام تلاش خود را برای انتقال آب از مجتمع آب رسانی امام حسین (ع) به شهر خضرآباد بکارگرفتیم تا با سرعت بیشتری انجام شود.

وی همچنین در خصوص ساماندهی جاده اشکذر به رستاق اظهار داشت: عملیات دو بانده کردن این جاده با همکاری شرکت تعاونی دهیاری‌های رستاق، شهرداری اشکذر و سایر دستگاه‌های ذیربط به زودی آغازمی شود.

انتهای پیام/ ا

بحث آلایندگی مهمترین دغدغه ائمه جمعه شهرستان اشکذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار