معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از رقابت 3 هزار و 700 نفر از چهره های قرآنی این منطقه در قالب جشنواره قرآنی شمسه خبر داد.


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 گفت: از بین 3 هزار و 700 نفر از چهره های قرآنی در سطح محلات 390 نفر به عنوان برگزیده در سطح منطقه به رقابت پرداختند و در مرحله نهایی 115 نفر با احتساب امتیازهای بالا برگزیده شدند.

حبیب الله غفوری با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش آقایان و خانمها برگزار شد افزود: این جشنواره قرآنی در 3 سطح محلی منطقه ای و شهری و در بخشهای قرائت، حفظ، ترتیل، اذان در مقطع های بزرگسال،‌دبیرستان، ابتدایی و خردسال برگزار شد و نفرات اول تا سوم آن برای ورود به مرحله مسابقات قرآنی سطح شهر تهران که در بهمن ماه برگزار می شود انتخاب شدند.

وی به حضور داوطلبان برجسته ای همچون حسین تدرلو، حاج اکبر توپچی و قاسم علیزاده اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره تعمیق مفاهیم قرآن و شناخت ظرفیتها و استعدادهای قرآنی محلی بوده است با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

گفتنی است،‌موضوع قرآن و اخلاق ، قرآن و خانواده، قرآن و پیشرفت و توسعه پذیری و قرآن و هویت هر کدام با ریز موضوعات جداگانه از جمله موضوعاتی بوده که در این جشنواره گنجانده شد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.