انتشار تصاویر همسر در شبکه های مجازی به قصد انتقام گیری

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که به قصد انتقام گیری تصاویر همسرش را که در آستانه جدایی از یکدیگر هستند در شبکه های مجازی منتشر کرده بود، دستگیر شد.

علی کریمی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت:خانم جوانی با در دست داشتن حکم قضائی به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد که همسرش با ارسال عکس‌های خصوصی وی برای دیگران موجب هتک حرمت وی شده است.

وی گفت: این خانم مدعی بود از آن جایی که همسرش تعداد زيادي عكس شخصي وی را در اختیار دارد، با توجه به اينكه در آستانه طلاق و جدايي از یکدیگر هستند با انتشار این تصاویر در فضای مجازی، قصد بردن آبروی وی و خانواده اش را دارد.

کریمی افزود: با ثبت این اظهارات، کارشناسان پليس فتا پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند و با به کارگيری شگردهای فنی و پليسی موفق به شناسایی متهم شده و پس از دریافت مجوز دستگاه قضائی، وی را دستگیر کردند.

وی افزود : در تحقیقات بعمل آمده، متهم اعلام کرد که فرد شاکی، همسر وی بوده که قصد دارد از او جدا شود به همین خاطر به قصد انتقام جویی اقدام به انتشار تصاویری از وی کرده است.

 

انتهای پیام/د

دستگیری همسر به جرم انتشار عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.