کتک‌کاری پسر سیاستمدار در خیابان خبرساز شد! +فیلم

ضرب و شتم راننده یک خودرو توسط پسر وزیر یکی از ایالت های هندوستان در خیابان سر و صدا به پا کرد.

کتک کاری پسر سیاستمدار محلی در خیابان خبرساز شد! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کتک کاری پسر وزیر ایالت "پاچایاتی راج " هندوستان در یکی از خیابان های این کشور سر و صدا بپا کرد. "راجا" راننده خودرویی را که در خیابان در مقابل خودروی او متوقف شده بود شدیدا مورد ضرب و شتم قرار داد.

در ویدئویی که منتشر شده است راجا را نشان می دهد که پس از  توقف در مقابل این راننده، ابتدا چند ضربه به سر و صورتش می زند و سپس او را از خودرو بیرون کشیده و مورد ضرب و شتم قرار می هد.

این اتفاق در تاریخ 1 ژوئن در منطقه "بانسوارا" رخ داد. اگرچه این اتفاق حدود 1 ماه پیش اتفاق افتاد اما ویدئوی آن به تازگی منتشر شده و تاکنون مورد بررسی قرار نگرفته است. سخنگوی پلیس محلی هندوستان در این خصوص گفت : " این ویدئو مربوط به یک ماه پیش است و دو طرف با یکدیگر مصالحه کردند و هیچ گونه شکایت شفاهی یا کتبی از یکدیگر نداشتند."

شائبه فشار سیاسی بر پلیس محلی هندوستان برای بررسی نکردن این موضوع با واکنش اعضای کنگره هندوستان همراه بود. "ساچین پیلوت" یکی از اعضای کنگره هند ضمن محکوم کردن این حادثه گفت : " این حادثه انعکاسی از سوءاستفاده از قدرت و نشان دهنده تکبر برخی وابستگان به قدرت در هندوستان است. این حادثه نباید این شائبه را بوجود آورد که حکومت دست سیاستمداران را در ظلم به مردم باز گذاشته است."

 

بیشتر بخوانید

مرد جوان از حمله خرس با خوش‌شانسی جان سالم به در برد +فیلم

انتهای پیام/

دست گلی که پسر سیاستمدار در خیابان به آب داد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۴ تير ۱۳۹۷
درواقع خودش را بدتر از آن زد. بی شک نظم پنهان و آشکاری که به جهان حاکم است راه فرار ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۴ تير ۱۳۹۷
خیلی بد هست این رفتارها خیلی زشته
آخرین اخبار