استقلال خوزستان، قهرمانی در حال نابودی/ حضور در لیگ برتر با تعطیلی یک ماهه تمرینات!

درحالیکه لیگ هجدهم فوتبال کشورمان از ۴ مرداد آغاز می‌شود که آبی‌های خوزستان حدود یک ماه است، تمرین نمی‌کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم فوتبال کشورمان و نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا، مشکلات این تیم آغاز شد و تا امروز ( چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ) ادامه دارد.

در زمان مالکیت موسوی و مدیرعاملی امیر سلطانی، صمد مرفاوی به عنوان سرمربی استقلال خوزستان در لیگ هجدهم انتخاب شد و چند روزی تمرینات تست گیری این تیم را زیر نظر داشت اما به دلیل اختلاف با مسئولان آبی ها و مشخص نبودن وضعیت مالکیت این باشگاه، از سمتش استعفا داد تا مشکلات این تیم بیشتر از قبل شود.

همچنین پس از حضور مالک جدید استقلال خوزستان، اخباری مبنی سر سرمربیگری سیروس نعمتی نژاد، مربی سال های قبل آبی های دیار کارون در این تیم شنیده می شد که تکذیب شد و این درحالیست که مسابقات لیگ هجدهم فوتبال ایران از ۴ مرداد آغاز می شود و استقلالی ها پس از تمرینات تست گیری در ۵-۶ خرداد، حدود ۳۷ روزی است، تمرین نمی کنند و باید در نخستین دیدار به مصاف گسترش فولاد تبریز آماده برود.

این تیم در فصل نقل و انتقالات هم عملکرد ضعیفی داشته و پس از جدایی بازیکنانی همچون دانیال ماهینی، وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، میثم دورقی، ابوالفضل اعلایی، موسی کولیبالی، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، گودرز داوودی و جونیور مارینی، هنوز موفق به جذب بازیکنی نشدند.

البته خبرهای عجیب از باشگاه استقلال خوزستان تمامی ندارد و همین چندهفته پیش بود که جام قهرمانی از ساختمان این باشگاه دزدیده شد و باید دید آیا این باشگاه در هجدهمین دوره لیگ برتر حضور می یابد یا تیمی دیگر جایگزین قهرمان لیگ پانزدهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

امضای قرارداد ویسی با نفت مسجدسلیمان

دلیل استعفای مرفاوی از استقلال خوزستان چه بود؟+ مصاحبه

مرفاوی نیامده، می‌رود!

انتهای پیام/

استقلال خوزستان منحل می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار