پس از شرکت موتورسازی «هارلی-دیویدسن»

یک شرکت تولید آلات موسیقی در پی جنگ تجاری ترامپ آمریکا را ترک می‌کند

یک شرکت تولید آلات موسیقی اعلام کرد به دلیل اعمال تعرفه‌های آمریکا علیه چین بخش تولیدی خود را به خارج از آمریکا انتقال می‌دهد.

یک شرکت تولید آلات موسیقی در پی جنگ تجاری ترامپ آمریکا را ترک می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، یک شرکت برجسته آمریکایی در زمینه تولید آلات موسیقی اعلام کرد ممکن است به دلیل هزینه‌هایی که تعرفه‌های جدید «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و جنگ تجاری او برای این شرکت به بار می‌آورد کارخانه تولیدی خود رابه خارج از این کشور انتقال دهد.

شرکت افسانه‌ای «Moog Music» که آلات موسیقی تولید می‌کند به تولیدکنندگانش هشدار داد ممکن است مجبور شود به دلیل اعمال تعرفه‌های ترامپ بر کالا‌های چینی بخش تولیدی خود را به خارج از کشور انتقال دهد یا تعدیل نیرو کند.

شرکت موتورسازی «هارلی-دیویدسن» نیز پیشتر اعلام کرده بود به دلیل جنگ تعرفه‌ای ترامپ و اتحادیه اروپا مجبور می‌شود تولیدات خود را به خارج از کشور انتقال دهد.

شرکت Moog Music در ایمیلی به مشتریان خود گفت: اعمال تعرفه‌های ۳۴ میلیارد دلاری آمریکا بر کالا‌های چینی بهای برخی قطعات آلات موسیقی را افزایش خواهد داد و این شرکت مجبور می‌شود تغییراتی اساسی ایجاد کند. این شرکت از برخی قطعات آمریکایی استفاده می‌کند که مواد خام مورد نیاز برای ساخت آن‌ها از چین وارد می‌شود.

کارشناسان در خصوص تعرفه‌های ترامپ هشدار داده اند که اعمال این تعرفه‌ها بهای قطعات کوچکی که برای ساخت محصولات نهایی استفاده می‌شود را بالا می‌برند در نتیجه کسب و کار‌های آمریکایی بهای زیادی را باید برای سیاست‌های تجاری جدید ترامپ بپردازند.

این شرکت سازنده آلات موسیقی در ایمیلی که برای مشتریانش فرستاده از آن‌ها خواسته برای سناتور‌ها و قانونگذاران کارولینای شمالی نامه‌ای بنویسند و از آن‌ها درخواست کنند ترامپ را برای لغو تعرفه‌ها متقاعد کنند.

انتهای پیام/

خروج یک شرکت تولید آلات موسیقی از آمریکا در پی سیاست‌های تجاری ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار