وزیر نیرو در مراسم بهره برداری آزمایشی از خط دوم طرح آبرسانی غدیر؛

خشکسالی و کم بارشی کشور را فراگرفته است/نمایش وحدت عمل با تکمیل طرح آبرسانی غدیر خوزستان

وزیر نیرو گفت:سراسر کشور با بحران خشکسالی و کم بارشی مواجه است و طبق گزارش‌ها در برخی از نقاط میزان کم بارشی به نسبت سال قبل ۷۰ درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ رضا اردکانیان وزیر نیرو شامگاه گذشته در مراسم بهره برداری آزمایشی از خط دوم طرح آبرسانی غدیر، گفت: اهمیت این پروژه در نقش نمادین آن در نمایش یک کار هماهنگ و منسجم و وحدت در عمل است.

وی برگزاری مراسم بهره‌برداری در بامداد گذشته را به تأسی از عوامل اجرایی پروژه دانست که به صورت شبانه روزی برای تکمیل خط ، در حال کار بودند.

وزیر نیرو افزود: در شرایطی که دشمنان قصد سوء استفاده از شرایط اقلیمی برای آتش افروزی در کشور ما را دارند، ما بنا را بر این می‌گذاریم که در برابر هم خم شویم و دست هم را ببوسیم و با وحدت با یکدیگر کار کنیم تا دورانی را پر از شکوفایی و خلاقیت به جهان نشان دهیم .

اردکانیان با اشاره به بحران خشکسالی و کم بارشی در کشور، گفت: موضوع آب همیشه مهم بوده ودر ایام کم بارشی مهم تر است، همه کشور با کم بارشی مواجه است و طبق گزارش‌ها در برخی از نقاط کشور میزان کم بارشی به نسبت سال قبل 70 درصد است .

وی افزود: پروژه آبرسانی غدیر بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان و خط دوم به طور خاص، ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار داشته است و بهره برداری آزمایشی از آن اکنون انجام می‌شود.

اردکانیان خاطرنشان کرد: هدف مشترک، ارتقای سطح رضایتمندی مردم است همه تلاش‌ها، تذکرات، انتقادات و پرخاش‌هایی که دوستانه و برادرانه می‌شود به سبب بهبود شرایط زندگی مردم، امنیت و آسایش آن‌ها و توسعه کشور است.

وزیر نیرو عنوان کرد: این وظیفه را باید به گونه‌ای انجام داد که به افزایش رضایتمندی منجر شود و خدای ناکرده در شیوه بیان آن، آستانه تحمل مردم را کاهش ندهیم چرا که مردم به خوبی می‌دانند امکانات کشور محدود است و تمامی ظرفیت‌ها به‌کار گرفته شد و توفیق پروژه به این معنا است که در آستانه موفقیت بزرگی خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در کل این طرح هزینه شده، ادامه داد: در این طرح رکورد‌های ارزنده‌ای به‌جا گذاشته شده است؛ فاز بعدی این پروژه و تکمیل سایر قسمت‌ها به ویژه آبرسانی به روستا‌ها را امیدوار هستیم، در زمانی کمتر به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/ د

تکمیل فاز بعدی پروژه غدیر

برچسب ها: طرح غدیر ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.