دوچرخه سواران فارسی برای حضور در چهارمین مرحله از مسابقات وردکاپ سال ۲۰۱۸ ، راهی کشور ایتالیا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران برای حضوری هرچه بهتر در بازی های آسیایی جاکارتا ، اردوی ۲۱ روزه خود را در کشور ایتالیا برپا کرد.

در تیم اعزامی ایران فرانک پرتوآذر و فرزاد خدایاری از استان فارس حضور دارند و رکابزنان ایرانی قرار است در چهارمین مرحله مسابقات وردکاپ سال ۲۰۱۸ که به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می شود نیز حضور یابند.

باشفاعت رییس هیات دوچرخه سواری استان فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: حضور فرانک پرتوآذر در کراس کانتری بازی های آسیایی جاکارتا قطعی است و فدراسیون روی مدال این رکابزن ارزشمند کشورمان حساب می کند اما در کراس کانتری مردان ، از میان فرزاد خدایاری از استان فارس ، فراز شکری از تهران و محمد پورشریف از تبریز، با نظر پریموژ استرانکار سرمربی اسلوونیایی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ، ۲ نفر به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد.

رییس هیات دوچرخه سواری فارس در پایان افزود: از حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان فارس که برای خرید یک دستگاه دوچرخه استاندارد برای فرانک پرتوآذر اقدام کردند کمال تشکر را دارم و امیدوارم این دوچرخه سوار شایسته در بازی های آسیایی ، خوش رنگ ترین مدال را برای ایران به ارمغان بیاورد.
انتهای پیام/ر

حضور رکابزنان فارس در بازی های آسیایی جاکارتا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.