افراد اخاذ از کارگران کارگاه‌های بلوک زنی در دام پلیس

فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۳ اخاذ مأمور نما که از کارگران کارگاه‌های بلوک زنی با جعل عنوان اخاذی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مهدی جوکار فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی موفق شدند ۳ نفر را که با جعل عنوان مأموران انتظامی اقدام به اخاذی از کارگران می‌کردند، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی آن‌ها را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد یک قبضه اسلحه کلت کمری پلاستیکی، یک عدد بی سیم دستی پلاستیکی، یک دستگاه موتورسیکلت و مبلغ ۴۵۵ هزار تومان وجه نقد که از مالباختگان اخاذی کرده بودند، کشف شد.

این مقام انتظامی در خصوص جزئیات این اخاذی تصریح کرد: در پی وقوع یک فقره اخاذی از کارگران در یک کارگاه بلوک زنی این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ جوکار اضافه کرد: تحقیقات پلیس برای کشف اخاذی‌های احتمالی دیگر از متهمان ادامه دارد.

وی تأکید کرد: در صورت مراجعه مأموران انتظامی به آنان ضمن درخواست کارت شناسایی از آنان، در صورت مشکوک بودن، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا امکان ارتکاب جرم از افراد ناشناس گرفته شود.

انتهای پیام/ن

اخاذان مامورنما در دام پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار