مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

منطقه کویر مرکزی ایران مانند نگین‌های نورانی در کشور می‌درخشد

سردار دقیقی گفت: منطقه کویر مرکزی ایران مانند نگین‌های نورانی در کشور می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ؛ سردار حسین دقیقی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم چهلمین روز شهادت پاسدار رشید اسلام، جانباز شهید حاج سید حسین فیض اردکانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و علما با اشاره به نقش مردم شهرستان اردکان در پشتیبانی از اسلام و انقلاب گفت: منطقه کویر مرکزی ایران مانند نگین‌های نورانی در کشور می‌درخشد.

وی افزود: این شهرها دژهای محکم انقلاب هستند و مردم، پایگاه اصلی انقلاب هستند و علما پشتوانه معنوی نیروهای جوان برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. حضور علمای این دیدار مانند آیت‌الله صدوقی و آیت‌الله خاتمی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نشان از نقش تعیین‌کننده آن‌ها در بسیج کنندگی مردم است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به جوانان گفت: ما باید قدر شهدا و خانواده‌های معظم شهدا را بدانیم. گنجینه ایثار و شهادت اردکان یک کار دل و عشق است که به‌عنوان یک ستاره نورانی بر روی زمین می‌درخشد. حتماً این گنجینه را ببینید.

سردار دقیقی گفت: شهید فیض تا آخرین روزهای زندگی خود بدون در نظر گرفتن جریانات سیاسی به دنبال رفع گرفتاری از مردم به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران بود. همه ما باید برای خدمت به مردم دست‌به‌دست یکدیگر بدهیم. خدمتگزاری به مردم بزرگ‌ترین افتخار شهید فیض بود. شهدا با خون خود ایران را بیمه کردند. امروز کسی جرأت نمی‌کند که به کشور ما نگاه چپ داشته باشد.

وی افزود: اصلاً گزینه نظامی برعلیه ایران مطرح نیست. امروز دشمن از طریق اقتصادی به جنگ ایران آمده است و جنگ امروز از جنگ دیروز سخت‌تر است. در جنگ دیروز اگر کسی شهید می‌شد چهره‌اش تابناک بود ولی در جنگ فرهنگی امروز اگر کسی شکست بخورد به بدترین شکل هضم می‌شود. دشمن در جنگ اقتصادی بر گلوی مردم فشار می‌آورد تا مردم از اسلام، قرآن، روحانیت و اهل‌بیت ببرند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اظهار داشت: دشمن در حال تفرقه‌افکنی در بین مردم و اقوام مختلف ایرانی است. همان‌گونه که در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس باهم متحد بودیم امروز هم نیاز جامعه ما وحدت است و ما باید با انسجام و با تبعیت از ولایت به‌عنوان محور وحدت به حرکت خود ادامه دهیم. ما امروز همچنان بااقتدار و محکم پای ولایت، استقلال کشور و اطاعت از اهل‌بیت عصمت و طهارت ایستاده‌ایم. در موضوع اقتصادی هم باید صبر داشته باشیم و استقامت کنیم.

انتهای پیام/ب

صحبت های شاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یزد

برچسب ها: سپاه ، اخبار خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار