غار نشین ها به جام جهانی 2018 دعوت شدند

13 فوتبالیست تایلندی که به تازگی از از درون یک غار نجات پیدا کرده اند برای دیدن دیدار فینال جام جهانی به روسیه دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به thenatioT جانی اینفانتینو ، رئیس  فیفا پس از  رهایی 13 بازیکن تیم FC Wild Hog Acadey که به تازگی به دلیل بارش باران و سیل ناشی از آن در غاری محبوس شده بودند،آن ها را به دیدن بازی های جام جهانی 2018 روسیه دعوت کرد تا این بازیکن بتوانند این  دیدارها را از نزدیک مشاهده کنند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

اینفانتینو در ارتباط با این بازیکنان محبوس در غار نیز افزود:از طرف جامعه بین المللی دنیای فوتبال ، از شما می خواهم تا با این بازیکنان فوتبال محبوس و خانواده های این بازیکنان و همچنین مربی آن ها متحد شویم و با آن ها همدردی کنیم.

او در ادامه بیان کرد:فیفا آن ها را به دیدن بازی های جام جهانی روسیه 2018 در شهر مسکو دعوت خواهد کرد تا در آن ها نیز خوشحال باشند.من صمیمانه امیدوارم تا آن ها در کنار ما حضور داشته باشند و بدون شک لحظات شگفت انگیزی در دنیای فوتبال را تجربه کنند.

رئیس فیفا13 بازیکن محبوس در غار به مشاهده جام جهانی

گفتنی است این 13 بازیکن فوتبال به همراه مربی خود به درون غاری برای انجام سفری تفریحی به مدت یک روز رفته بودند اما بارش باران و سیل ناشی از این بارش ها این بازیکنان و مربی را در درون غار محبوس کرد .

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

13 بازیکن محبوس در غار به دیدن بازی های جام جهان دعوت شدند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.