دست سوزان آتش از منطقه چال منار اندیکا قطع شد/آغاز بررسی های قضایی/تاخیر 15 ساعته برای مهار آتش سوزی

عضو شورای اسلامی بخش چلو شهرستان اندیکا از مهار آتش در منطقه چال منار از توابع بخش چلو این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نیازعلی سهرابی عضو شورای اسلامی بخش چلو شهرستان اندیکا با اشاره به وقوع آتش سوزی شامگاه گذشته در منطقه چال منار بیان داشت: بخش زیادی از این آتش سوزی مهار شده است.

وی اذعان کرد: متاسفانه این حادثه سبب نابودی بخش زیادی از مراتع و جنگل های این منطقه گردید.

سهرابی از سرعت عمل ستاد بحران شهرستان اندیکا انتقاد کرد و گفت: کاروان مدیریت بحران تا لحظه مخابره این خبر هنوز به منطقه نرسیده و انتظار داریم مسئولان شهرستان نسبت به این حوادث جدیت بیش تری نشان دهند، زیرا تاخیر 15 ساعته برای مهار آتش سوزی منطقی و قابل قبول نیست.

منوچهر ورناصری فرماندار شهرستان اندیکا خبر مهار آتش سوزی توسط نیروهای محلی را تایید و تصریح کرد: شامگاه جمعه نیروهای محیط زیست به محل آتش سوزی اعزام شدند، اما به دلیل تاریکی هوا، مهار آتش امکانپذیر نبود.

وی با بیان اینکه حساسیت مسئولان شهرستان نسبت به این آتش سوزی ها قابل انکار نیست، اذعان کرد: کمبود نیرو و امکانات یکی از مشکلات ستاد بحران در مقابله با اینگونه حوادث است.

رییس ستاد بحران شهرستان اندیکا در ادامه افزود: مشکل دکل مخابراتی منطقه جمعه شب اطلاع داده شد و امروز پیگیری لازم برای حل مشکل آنتن دهی این منطقه انجام می شود.

ورناصری با اشاره به اینکه شناسایی عوامل و یا علت این آتش سوزی از سوی نیروی انتظامی و قضایی آغاز شده، بیان کرد: بی شک با عوامل این آتش سوزی برخورد جدی خواهد شد.

گفتنی است؛ آتش در جنگل های بلوط چال منار در بخش چلو از توابع شهرستان اندیکا از عصر جمعه زبانه کشید، اما به دلیل اختلال در شبکه تلفن همراه با تاخیر به مسئولان گزارش شد.

انتهای پیام/گ

مهار آتش در جنگل های اندیکا

برچسب ها: حوادث ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار