آغاز صدور پروانه صید ماهی با قلاب و تور در رودخانه‌ها و آب‌های داخلی

معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از آغاز صدور پروانه صید ماهی با قلاب و تور در رودخانه‌ها و آب‌های داخلی خبر داد.

آغاز صدور پروانه صید ماهی با قلاب و تور در رودخانه‌ها و آب‌های داخلیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حسینی قمی معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با اشاره به دستورالعمل صید ماهی با قلاب و تور، فصل صید را تا پایان دی ماه ماه عنوان کرد و گفت: اعتبار پروانه‌های صادره دو ماه و بهاء آن ۲۳۰ هزار ریال برای ماهیگیری با قلاب و دو میلیون ریال برای ماهیگیری با تور است.

وی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پرتال اداره کل حفاظت محیط زیست استان به آدرس http://as.doe.ir ثبت نام و از ادارات محیط زیست پروانه خود را دریافت کنند.

قمی تعداد مجاز صید روزانه برای هر پروانه صید با قلاب را پنج قطعه ماهی و ۲۰ قطعه ماهی برای صید با تور برای هر روز برشمرد و خاطرنشان کرد: صید در رودخانه‌های حفاظت شده و مناطق ممنوعه شرکت آب منطقه‌ای ممنوع است.

وی اظهار کرد: صید ماهیان آزاد و ماهیان حمایت شده از جمله ماهی قزل آلای خال قرمز خلاف مقررات و ممنوع است.

قمی گفت: به تور‌های ماهیگیری از نوع سالیک و با چشمه‌های ۴۰ میلیمتر به بالا پروانه داده می‌شود.

معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان از کنترل پروانه‌های شکار در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: یگان حفاظت محیط زیست در صورت تخلف افراد، ضمن ضبط ادوات صید، متخلفان را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد. 

 

انتهای پیام/ش

کنترل پروانه‌های شکار در مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.