در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«به اضافه مستند» با تغییرات جدید به آنتن باز می گردد

علی صدری نیا مجری برنامه «به اضافه مستند» گفت:این برنامه پس از دو ماه با تغییرات و آیتم های جدید در مهر ماه به شبکه مستند باز می گردد.

برنامه «به اضافه مستند» از شهریور ماه دوباره باز خواهد گشتبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «به اضافه مستند» با اجرای علی صدری نیا سه شنبه ها از شبکه مستند پخش می شود که البته آخرین قسمت از فصل دوم آن سه شنبه این هفته پخش می شود و پس از وقفه ای دو ماهه دوباره به آنتن شبکه مستند باز می گردد.

مستند «مارش میرا» ساخته  هادی نعمت اللهی در مورد رژه صلح در بوسنی و هرزگوین موضوع آخرین قسمت برنامه «به اضافه مستند» خواهد بود.

علی صدری نیا مجری برنامه «به اضافه مستند» در گفتگو خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه این برنامه مهر ماه در فصل سوم به کارش ادامه خواهد داد، گفت: این برنامه به مدت دو ماه برای تغییرات و اضافه شدن آیتم های جدید پخش نخواهد شد و پس از آن در شهریور ماه دوباره با همین برنامه به شبکه مستند باز می گردیم.

لازم به ذکر است؛ برنامه «به اضافه مستند» به تهیه کنندگی محمد حسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان با اجرای علی صدری نیا با پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون به کارشناسی پیرامون موضوع مستند و نقد و بررسی آن می پردازد.

انتهای پیام /

«به اضافه مستند» چه زمانی به آنتن تلویزیون بر می گردد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.