سروی: موفقیت‌های امروز تیم‌های ملی را مدیون لیگ برتر هستیم

نایب رئیس فدراسیون تکواندوگفت: برگزاری منظم لیگ برتر در تمام رده‌ها باعث موفقیت تیم‌های ملی در رقابت‌های جهانی شده است.

///سروی: موفقیت‌های امروز تیم‌های ملی را مدیون لیگ برتر هستیمزهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم‌های ملی تکواندو در تمام رده‌های سنی توانستند در رقابت‌های مختلف جهانی و آسیایی عملکرد خوبی داشته باشند و ما این موفقیت را مدیون برگزاری منظم لیگ برتر تکواندو هستیم چرا که باعث شده سطح آمادگی ملی پوشان حفظ شود و ورزشکاران برای حضور در تیم ملی با یکدیگر رقابت کنند.

او ادامه داد: در تمام این سال‌ها شاهد حضور خوب تیم‌های باشگاهی در مسابقات لیگ برتر بودیم و با وجود اینکه هنوز برنامه قطعی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر مشخص نشده است اما بیشتر تیم‌های باشگاهی اعلام آمادگی کردند.

نایب رئیس فدراسیون تکواندو افزود: اکنون بانوان تکواندوکار ما در تمام رده‌های سنی در تیم ملی موفق عمل کردند و هر دو گروه بزرگسالان و پایه برای رقابت‌های آسیایی و المپیک جوانان آماده می‌شوند.

سروی در مورد حضور تیم ملی تکواندو بانوان در تورنمنت کره جنوبی گفت: با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی اندونزی را در پیش داریم و برخی از ملی پوشان ما در تیم ملی بانوان برای نخستین بار است که تورنمنت بین المللی را تجربه می‌کنند تصمیم گرفتیم برای افزایش آمادگی آن‌ها و با موافقت فدراسیون تیم در یک تورنمنت حاضر شود و به همین منظور تیم ملی بانوان ۲۲ تیرماه راهی کره جنوبی می‌شود.

او تصریح کرد: این تورنمنت در گرید G۲ است و به مدت ۱۰ روز با حضور تیم‌های مختلف برگزار می‌شود و فرصت مناسبی است که ملی پوشان به نقاط ضعف خود پی ببرند و تا شروع بازی‌های آسیایی روی این ضعف های خود کار کنند و با آمادگی کامل راهی جاکارتا شوند.

سروی درمورد آماگی تیم ملی جوانان برای حضور در المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس عنوان کرد: خوشبختانه سهمیه کامل این رقابت‌ها را بدست آوردیم و اکنون دختران تکواندوکار ما با حضور در اردو‌ها آماده این دوره از مسابقات می‌شوند و امیدوارم که این روند موفقیت در المپیک هم ادامه داشته باشد و ورزشکاران ما بتوانند مدال‌های خوشرنگی را بدست آورند.

نایب رئیس فدراسیون تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در فدراسیون امکانات و بودجه به طور مساوی بین تیم های ملی مردان و بانوان تقسیم می شود و ملی پوشان ما می توانند در آرامش به کار خود بپردازند و تمام هدف ما آمادگی کامل تیم های ملی برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی است که امیدوارم با برنامه ریزی که صورت گرفته است به این مهم دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید؛

انتهای پیام /

اظهارات نایب رئیس فدراسیون تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار