تعميرات اساسي 3 واحدعملياتي مهم شركت پالايش نفت اصفهان

تعميرات اساسي واحدهاي تقطير،كاهش گرانروي و گاز مايع شماره دو شركت پالايش نفت اصفهان كه از اول تير ماه آغاز شده است ، 25 تيرماه به پايان مي رسد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدير  نگهداري و تعميرات شركت پالايش نفت اصفهان در این باره گفت :  همزمان با تعميرات اساسي ، با توجه به راه اندازي واحد تقطير3 در آينده نزديك و نياز به  ارتباطات عملياتي بين 3 واحد تقطير شركت، خطوط لوله ارتباطي در طي اين تعميرات اساسي اجرا مي شود، همچنين طرح روزميني كردن مسير آب هاي خنك كننده واحدهاي تقطير،  كاهش گرانروي و گاز مايع نيز انجام  مي پذيرد .

 عليرضا قزويني زاده پيش بيني اتمام كار  را با در نظر گرفتن شرايط كاري براي هر كدام از واحدها از زمان شروع بستن واحد تا اتمام مراحل راه اندازي، 25تيرماه اعلام و خاطر نشان كرد : اين تعميرات كه در  فصل گرما و شرايط بحراني آب  صورت مي گيرد، با همكاري كاركنان شركت به همراه  1000 نفر نيروي پيمانكاري (جذب موقت) بدون وقفه و تعطيلي ادامه خواهد داشت.

 مدير  نگهداري و تعميرات پالايشگاه اصفهان، با بيان اينكه در اين تعميرات اساسي ، ادارات تعميرات، بهره برداري،HSE , خدمات فني –مهندسي،  روابط عمومي، حراست وخدمات عمومي و اجتماعي  همكاري دارند، اظهار کرد : كار تعميرات اساسي 24 ساعته و با كليه نفرات و تجهيزات اداره تعميرات  انجام شده و تمام تلاش ما بر اين است كه با به كارگيري نيروهاي متخصص، مجرب و كارآزموده از تمام بخش هاي اداره تعميرات و استفاده حداكثري از زمان و امكانات شركت به رغم حجم زياد و سنگين كارهاي تعميراتي  با رعايت كليه اصول ايمني و زيست محيطي، زمان انجام را به حداقل برسانيم.

  وي با اشاره به اينكه  برنامه انجام تعميرات اساسي روي اين واحدها با در نظر گرفتن كليه شرايط عملياتي ، در فواصل زماني 4 ساله پيش بيني مي گردد ، تصريح کرد: هم اکنون شركت پالايش نفت اصفهان 15واحد عملياتی دارد، که تعميرات اساسی هر يک از واحدها ، بر اساس برنامه زمان‌بندی، به صورت جداگانه يا همزمان انجام می شود.

  وي  واحدهاي مورد تعميرات  را بسيار با اهميت  خواند و اظهار داشت: خوراك واحد تقطير شماره دو   اين شركت، به طور متوسط روزانه 140 هزار بشكه است كه توليدات آن گاز مايع، بنزين سبك، بنزين خام، گازوئيل سبك و سنگين و خوراك واحدهاي آيزوماكس، شركت نفت سپاهان و شركت نفت جي است و واحد گاز مايع شماره دو  نيز با دريافت خوراك 12هزار بشكه در روز،  گاز مايع توليد مي کند. همچنين  خوراك واحد  كاهش گرانروي شماره دو ،  40 هزاربشكه در روز و توليدات آن گاز مايع, هات اويل و بنزين است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، قیمت ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار