جام جهانی ۲۰۱۸؛

کین: انتظار راهیابی به مرحله نیمه نهایی را داشتیم

مهاجم سه شیر‌ها گفت: از کسب این پیروزی بسیار خوشحالم چرا که به نیمه نهایی راه یافتیم، هر چند که از قبل هم انتظار چنین تصوری را داشتیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، هری کین بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل سوئد در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه اظهارداشت:باید بگویم از کسب این پیروزی بسیار خوشحالم چرا که به موفقیت مهمی هم دست یافتیم و هم به نیمه نهایی راه یافتیم. هر چند که از قبل هم انتظار چنین تصوری را داشتیم و با بازی خوب و بدون نقصی که برابر سوئد انجام دادیم، به خواسته مان رسیدیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود:به نظرم این بازی در کل سخت بود.زیرا تیم حریف در اوایل بازی کار را برای ما سخت کرد. اما پس از مدت کوتاهی، ریتم خودمان را به دست آوردیم و با انگیزه بیشتری به سمت دروازه حریف حمله‌ کردیم.خوشبختانه توانستیم با استفاده از توپ‌های بلند و ضربات ایستگاهی به گل برسیم. چندان زدن گل برای من اولویت نیست و مهم تر از هر چیزی راهیابی تیمم به مرحله نیمه نهایی بود که به این هدف رسیدیم. این را هم بگویم با تجربه خوبی که در جریان بازی‌ها کسب کردیم،توانستیم بازی به بازی پیشرفت کنیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

کین در پایان گفت:از نتیجه کسب شده خوشحالم. اما بیشتر خوشحالم که هواداران ما نیز از این نتایج راضی هستند.امیدوارم همین طور با قدرت به کارمان ادامه دهیم و باعث سربلندی انگلیس  شویم.

بیشتر بخوانید:

سوئد صفر - انگلیس ۲ / صعود سه شیر‌ها به نیمه نهایی جام جهانی پس از ۲۸ سال

نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های انگلیس و سوئد

انتهای پیام/

اظهارات «هری کین» پس از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار