برگزاری تور جهانی بالون «بچه ترامپ» در اعتراض به سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا+ عکس

تعدادی از فعالان انگلیسی با همکاری یک سایت جمع‌آوری اعانه درصدد آن هستند که تور جهانی بالون «بچه ترامپ» را برگزار کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، در آستانه سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا  به انگلیس، شهرداری لندن چندی پیش رسما اجازه به پرواز درآمدن «بالون بچه ترامپ» در آسمان پایتخت این کشور را صادر کرد.

این در حالی است که تعدادی از برگزارکنندگان این مراسم درصدد آن هستند که تور جهانی بالون بچه ترامپ را برگزار کنند.  آنها با همکاری یک سایت جمع آوری اعانه، شرایط را برای سفر بالون بچه ترامپ به کشورهای مختلف فراهم می کنند.

برگزاری تور جهانی بالون «بچه ترامپ» در اعتراض به سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا

جزئیات بیشتر در خصوص تور جهانی بالون بچه ترامپ منتشر نشده است. با این حال، گفته می شود پس از پایان سفر دونالد ترامپ به انگلیس، کشورهایی که کمک های مالی خود را واریز کنند در برنامه سفر جهانی این بالون قرار می گیرند.

فقط در روز گذشته مبلغ 25 هزار و400 پوند به این سایت جمع آوری اعانه کمک شده است.

صادق خان، شهردار لندن، روز جمعه اعلام کرد به معترضان اجازه می‌دهد همزمان با سفر دونالد ترامپ به انگلیس، بالون بچه ترامپ را بر فراز ساختمان پارلمان انگلیس به پرواز درآورند.

دفتر شهردار با انتشار بیانیه ای از حق اعتراض صلح آمیز و اشکال مختلف آن همانند بالون بچه ترامپ حمایت کرد.

پیش از این، هزاران نفر از مخالفان سیاست های دونالد ترامپ با صرف بیش از 16 هزار پوند و امضای توماری خواستار به پرواز درآمدن این بالون شدند. خشم و نفرت عمومی از رفتار و رویکرد‌های رئیس جمهور آمریکا که از زمان انتخاب وی، در انگلیس آغاز شده، پس از دعوت رسمی ترزا می، نخست‌وزیر این کشور از او، با گستردگی و شدت بیشتری ادامه یافته است. همین مخالفت‌های گسترده موجب شد دستکم دو بار سفر از پیش اعلام شده ترامپ به انگلیس لغو شود که یکی از آن‌ها برای افتتاح ساختمان جدید سفارت آمریکا در لندن بود.

پیش از این هم یک صفحه در فیس بوک تحت عنوان «اعتراض به سفر ترامپ» اعلام کرد 154 هزار انگلیسی به سفر ترامپ اعتراض دارند و بیش از 55 هزار نفر درصدد شرکت در راهپیمایی اعتراضی هستند. با وجود این، گفته می شود شمار معترضان به 200 هزار نفر برسد.

انتهای پیام/

تور جهانی بالون بچه ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار